fbpx
На китайському авіаносці “Фуцзянь” випробували катапульту

На китайському авіаносці “Фуцзянь” випробували катапульту

Авіаносці Азія ВМС Китаю Китай (КНР) Суднобудування

На китайському авіаносці “Фуцзянь” випробували електромагнітну катапульту.

Відповідне відео з’явилося у китайських соціальних мережах.

Відеозапис, що зроблений з борту пролітаючого над верфью літака, показує процес запуску випробувального вантажа у воду за допомогою катапульти.

Випробування катапульти – це важливий етап випробувань будь-якого сучасного авіаносця, який проводиться перед етапом ходових випробувань.

Катапульту випробовують з “мертвим вантажем”, який по масі співставний з палубними літаками, запускають у воду для перевірки надійності та потужності катапульти.

Відомо, що протягом наступного року “Фуцзянь” повинен вийти в море, а введення в експлуатацію, якщо не буде виявлено проблем, заплановане на 2025 рік.

Електромагнітна катапульта – це новинка у ВМС НВАК, “Фуцзянь” став першим китайським авіаносцем, який її отримав. Інші авіаносці, “Ляонін” (колишній “Варяг” проєкту 1143 “Кречет”) та національний “Шаньдун”, обладнані трампліном.

Впровадження катапульти дозволить запускати з палуби важкі літаки, до прикладу – борти ДРЛВ.

“Мілітарний” нещодавно повідомляв, що у Китайській Народній Республіці активно випробовують новий палубний літак дальнього радіолокаційного виявлення KJ-600.

Точні технічні характеристики KJ-600 невідомі, однак аналітики GlobalSecurity припускають, що його операційна дальність складає 1250 кілометрів, а стеля польоту – 15 кілометрів.

Характеристики РЛС залишаються таємницею. Відомо, що вона базується на KLC-7, експортну версію якої показали у 2018 році.

Цей літак, найімовірніше, не здатен виконувати зліт з палуб наявних авіаносців через відсутність катапульти.

Інтеграція KJ-600 на “Фуцзянь” значно збільшить спроможності авіаносця та стане суттєвим посиленням його авіагрупи.

Авіаносці Азія ВМС Китаю Китай (КНР) Суднобудування