На китайському авіаносці “Фуцзянь” випробували катапульту
На китайському авіаносці “Фуцзянь” випробували електромагнітну катапульту.
Відповідне відео з’явилося у китайських соціальних мережах.
Відеозапис, що зроблений з борту пролітаючого над верфью літака, показує процес запуску випробувального вантажа у воду за допомогою катапульти.
Випробування катапульти – це важливий етап випробувань будь-якого сучасного авіаносця, який проводиться перед етапом ходових випробувань.
Катапульту випробовують з “мертвим вантажем”, який по масі співставний з палубними літаками, запускають у воду для перевірки надійності та потужності катапульти.
Відомо, що протягом наступного року “Фуцзянь” повинен вийти в море, а введення в експлуатацію, якщо не буде виявлено проблем, заплановане на 2025 рік.
Електромагнітна катапульта – це новинка у ВМС НВАК, “Фуцзянь” став першим китайським авіаносцем, який її отримав. Інші авіаносці, “Ляонін” (колишній “Варяг” проєкту 1143 “Кречет”) та національний “Шаньдун”, обладнані трампліном.
Впровадження катапульти дозволить запускати з палуби важкі літаки, до прикладу – борти ДРЛВ.
“Мілітарний” нещодавно повідомляв, що у Китайській Народній Республіці активно випробовують новий палубний літак дальнього радіолокаційного виявлення KJ-600.
Точні технічні характеристики KJ-600 невідомі, однак аналітики GlobalSecurity припускають, що його операційна дальність складає 1250 кілометрів, а стеля польоту – 15 кілометрів.
Характеристики РЛС залишаються таємницею. Відомо, що вона базується на KLC-7, експортну версію якої показали у 2018 році.
Цей літак, найімовірніше, не здатен виконувати зліт з палуб наявних авіаносців через відсутність катапульти.
Інтеграція KJ-600 на “Фуцзянь” значно збільшить спроможності авіаносця та стане суттєвим посиленням його авіагрупи.
ПІДТРИМАЙ РОБОТУ РЕДАКЦІЇ "МІЛІТАРНОГО"
Навіть разовий донат в 30 грн чи підписка на $1 допоможе нам працювати і розвиватися далі. Спонсоруй незалежне мілітарне медіа - отримуй достовірну інфу.