fbpx
На судні «Шостка» проведуть ремонт систем та агрегатів

На судні «Шостка» проведуть ремонт систем та агрегатів

ВМС України Кілекторне судно «Шотка» Судноремонт Україна Флот

На кілекторному судні «Шостка» проєкту 419 ВМС ЗС України проведуть поточний ремонт систем та агрегатів.

Про це повідомляє Український мілітарний портал.

Попередня вартість робіт оголошених на тендер складає 7 100 000,00 гривень та у процесі аукціону може бути зменшена.

Серед обладнання яке має пройти поточний ремонт:

  • Кран електричний поворотний судновий типу 165WK/5 вантажопід’ємністю 5 тонн.
  • Головний дизель-генератор 8NVD36 A-1
  • Машина кондиціювання повітря АМК10ПС
  • Компресор 2S1-75c
  • Рефрижераторна холодильна установка (машина)
Кілекторне судно «Шостка»

Кілекторне судно «Шостка» було по-будовано на замовлення Радянського Союзу у 1976 році у місті Росток (колишня Німецька Демократична Республіка) на заводі «Нептун-Верф»

Спочатку воно входило до складу Чорноморського флоту СРСР та виконувало завдання як судно інженерної лінії, здійснюючи установку та зняття навігаційно-гідрографічного обладнання в Середземному морі.

У 1997 році при розподілі ЧФ СРСР воно було передано Військово-Морським Силам ЗС України, де і отримало теперішню назву.

З 2004 року судно входило до складу Центру пошукових та аварійно-рятувальних робіт (ЦПАРР).

Тоді воно використовувалось для забезпечення пошуково-рятувальних робіт у морі, перевезення рятувального обладнання, розміщення допоміжного аварійного обладнання, а також для прийому з берега та перевезення рейдового якірного обладнання і плавучих навігаційних знаків.

Судно «Шостка» під час навчань морської піхоти

До 2014-го року обслуговувалось цивільним персоналом у кількості 26 чоловік.

20 березня 2014 року судно було захоплене російськими військовими. Через місяць 16 квітня 2014 року кілектор «Шостка» без прапорів розпізнавання був виведений зі Стрілецької бухти Севастополя російськими буксирами за межі 12-ти мильної територіальної зони, де був переданий українському цивільному буксиру для буксирування в порт Одеси.

Після 2014-го року судно укомплектовано військовим екіпажем який за допомогою волонтерів поступово приводи «кілектор» до ладу, зокрема до його ремонту долучився і Український мілітарний портал (про це читайте тут).


Сподобався матеріал? Підтримай незалежний проект - одна кава - 30 гривень - дозволять нам працювати для Вас!


➡ Приват 5168 7422 0031 9014

➡ Моно: 4441 1144 4179 6255

ВМС України Кілекторне судно «Шотка» Судноремонт Україна Флот