fbpx
Найбільшому судноремонтному заводі на Азові заборонили використання гідроспоруд

Найбільшому судноремонтному заводі на Азові заборонили використання гідроспоруд

Азовське море Азовський судноремонтний завод Маріуполь Судноремонт Україна Флот

Найбільшому судноремонтному заводі України на Азові – ТОВ «СРЗ» заборонили використання гідроспоруд.

Про це «Мілітарному» повідомили у пресслужбі підприємства.

Така заборона паралізувала основну діяльність підприємства, та зараз під загрозою знеструмлення знаходиться низка стратегічних державних та військових об’єктів.

Також на підприємстві звертають увагу на можливий ризик виникнення техногенної катастрофи у разі припинення підтримки життєдіяльності об’єктів підвищеної небезпеки екологічного та військового значення.

Ситуацію спричинила недосконалість українського законодавства. Попри припинення договору оренди у 2016 році, ТОВ «СРЗ» не може добитися вирішення питання щодо подальшого юридичного статусу цілісного майнового комплексу, при цьому, підтримує у робочому стані потужності ЦМК та утримує трудовий колектив з 560 фахівців вузькопрофільних професій, – повідомили у пресслужбі.

На ТОВ «СРЗ» вказують, що через неможливість виконувати контрактні зобов’язання перед клієнтами, внаслідок блокування його діяльності, може призвести до критичної нестачі коштів для оплати безперервного постачання електричної енергії не лише на їх заводу, а й на субспоживачів, кому підприємство її постачає через межі електропередавальних організацій.

Грейфери виготовлені на ТОВ «СРЗ»

У разі знеструмлення ТОВ «СРЗ», постачання електроенергії припиниться на державних та військових споживачів.

Серед них Маріупольський загін морської охорони та його плавсклад, ДП «Держгідрографія», ДП «Маріупольський морський торговельний порт», КНС №8 КП Маріупольське ВУВКГ, т/х «Пономаренко» (АМІ ОНМА).

Окрім того припинення електропостачання поставить під загрозу безпеку судоходства в акваторії Маріупольського порту, екологію Азовського моря та охорону державного морського кордону України:

  • затоплення плавучого ДОКу та, як наслідок, блокування акваторії Маріупольського порту і вилив нафтопродуктів з нього в Азовське море;
  • припинить роботу навігаційна споруда ДП “Держгідрографія”, яка убезпечує суднозахід у темний час доби в акваторію Маріупольського порту;
  • відключиться каналізаційна насосна станція №8 Маріупольського ВУВКГ, внаслідок чого фекальні води будуть викинуті до акваторії Азовського моря і виникне екологічна катастрофа;
  • зупиниться обслуговуюче обладнання катерів морської охорони, що призведе до нездатності прикордонників захищати державний морський кордон.

Окрім того підприємство на тендерній основі проводить докові ремонту плавскладу Маріупольського загону Морської охорони ДПСУ.

Саме ТОВ «СРЗ» здійснював ремонт у 2019 році здійснив ремонт якірного швартовного шпилю морського буксиру «Корець» ВМС ЗС України.

Морський буксир «Корець»

Також його плавучий док вантажопід’ємністю 15 тисяч тонн дозволяє проводити доковий ремонт кораблів ВМС ЗС України – «Донбас» та «Корець», які після переходу у вересні 2018 року базуються на Азовському морі.


Сподобався матеріал? Підтримай незалежний проект - одна кава - 30 гривень - дозволять нам працювати для Вас!


➡ Приват 5168 7422 0031 9014

➡ Моно: 4441 1144 4179 6255


Побачили не точність чи Вас є що доповнити по матеріалу? Напишіть нам: info@mil.in.ua

Підписуйтесь на наші соцмережі:
Facebook
Twitter
YouTube


Азовське море Азовський судноремонтний завод Маріуполь Судноремонт Україна Флот