fbpx
Назвали причини авіакатастрофи Ан-26 поблизу Чугуєва

Назвали причини авіакатастрофи Ан-26 поблизу Чугуєва

Авіаінциденти Авіація Ан-24/26/30/32 Олег Уруський ПС ЗСУ Україна ХНУПС

В Уряді назвали причини авіакатастрофи Ан-26 поблизу Чугуєва, коли загинуло 26 курсантів Харківського національного університету Повітряних Сил.

Про це пише РБК Україна.

Голова комісії, віце-прем’єр-міністр, міністр з питань стратегічних галузей промисловості Олег Уруський назвав одразу декілька причин.

Серед факторів Уруський перелічив 6 основних, які призвели до аварії літака:

  • відмова системи ПРТ-24 з системи управління лівого двигуна,
  • екіпаж не зміг вирівняти тягу лівого та правого двигуна,
  • випуск екіпажем закрилків на етапі заходу на посадку,
  • несвоєчасне переведення літака на зниження та помилкова побудова зниження,
  • штучне створення несиметричності тяги головної установки,
  • неусунення ковзання.

За озвученою версією головними причинами аварії стали відсутність дієвого контролю за організацією польотів з боку посадових осіб Харківського національного університету повітряних сил імені Кожедуба, системні порушення правил польотів в університеті.

Також причинами є недостатня професійна підготовка екіпажу до особливих ситуацій, взльоти конвеєром (виконувався 6 політ підряд), відмова системи управління двигуна, порушення планової таблиці польотів.

Літак Ан-26Ш, серійний номер 56-08, бортовий знак 76, який зазнав катастрофи, був побудований 21 жовтня 1977 року на Київському авіаційному заводі (нині входить до складу ДП «Антонов»).

Літак експлуатувався авіацією Повітряних сил Збройних сил України та виконав близько 5770 польотів.

На літаку було проведено 2 капітальних ремонти, останній з яких – в 1996 році.

У серпні 2020 року проводились роботи по дослідженню технічного стану літака за участю спеціалістів ДП «Антонов» на базі в/ч А4101, м. Чугуїв.

Літака ЗСУ Ан-26 з бортовим номером 76. Фото з відкритих джерел

ДП «Антонов» повідомляє, що у результаті літаку було встановлено призначений термін служби 44 роки та 8 місяців (до 21.06.2022р.) та термін служби до чергового капітального ремонту 26 років (до 30.07.2022).

Спеціалістами ПАТ «Мотор Січ» термін служби лівого двигуна до чергового капремонту був подовжений до 5 червня 2021 року. Календарний термін служби правого двигуна був подовжений до 11 жовтня 2020 року.


Сподобався матеріал? Підтримай незалежний проект - одна кава - 30 гривень - дозволять нам працювати для Вас!


➡ Приват 5168 7422 0031 9014

➡ Моно: 4441 1144 4179 6255

Авіаінциденти Авіація Ан-24/26/30/32 Олег Уруський ПС ЗСУ Україна ХНУПС