fbpx
Німеччина випробовує підводний човен Invincible для Сінгапуру

Німеччина випробовує підводний човен Invincible для Сінгапуру

Європа Німеччина Підводні човни Світ Сінґапур Суднобудування Флот

Німеччина почала заводські ходові випробування головного підводного човна проєкту 218SG для ВМС Сінгапуру.

Про це повідомляє Navy Recognition.

31 серпня 2020 року з міста Кіль (Німеччина) вперше вийшла в море на заводські ходові випробування головний побудована для ВМС Сінгапуру велика неатомний підводний човен Invincible проєкту 218SG.

Човен є першим в серії з чотирьох одиниць, що будуються для Сінгапуру в місті Кіль на суднобудівному підприємстві Kieler Werft німецького об’єднання ThyssenKrupp Marine Systems (TKMS).

Повідомляється, що підводний човен сінгапурський флот може отримати у 2021 році.

Ходові випробування ПЧ Invincible. 2020 рік. Фото: navyrecognition.com

Міністерство національної оборони Сінгапуру уклало з німецьким об’єднанням TKMS перший контракт на будівництво для сінгапурського флоту двох неатомних підводних човнів спеціально розробленого під сінгапурські вимоги нового проєкту 218SG в грудні 2013 року.

У травні 2017 року з TKMS був укладений додатковий контракт на будівництво для ВМС Сінгапуру ще двох човнів цього типу.

Параметри контрактів не повідомлялися, але неофіційні німецькі джерела оцінювали їх сумарну вартість в 3,2 млрд євро.

Головний човен даного проєкту Invincible було спущено на воду 18 лютого 2019 року. Три наступні човни цього типу отримали назви Impeccable, Illustrious і Inimitable.

218SG

Підводний човен проєкту 218SG є збільшеним варіантом німецького експортного проєкту неатомного підводного човна 214.

Церемонія спуску на воду ПЧ 218SG Invincible. 2019 рік. Фото з відкритих джерел

Водотоннажність (як можна зрозуміти, надводна) човна проєкту 218SG досягає 2000 тонн, довжина становить 70 м, а ширина – 6,3 м (у човнів проєкту 214 – відповідно 1690 тонн, 65 м і 6,3 м).

При цьому в конструкції човна проєкту 218SG використані елементи архітектури іншого сучасного німецького проєкту 212А – зокрема, Х-образні хвостові рулі.

Човен проєкту 218SG матиме вісім 533-мм торпедних апаратів і повинна бути оснащена тієї ж
повітронезалежною енергетичною установкою, що човен проєкту 214 – тобто двома модулями електрохімічних генераторів HDW / Siemens потужністю по 120 кВт кожен.

Підводний човен проєкту 218SG

Човни проєкту 218SG також будуть оснащені передовою автоматичною системою бойового управління спільної розробки німецької компанії Atlas Elektronik і сінгапурської Singapore Technologies Electronics.

Європа Німеччина Підводні човни Світ Сінґапур Суднобудування Флот