fbpx
«Олександр Охрименко» зайшов на ремонт на верф «Нібулон»

«Олександр Охрименко» зайшов на ремонт на верф «Нібулон»

ВМС України Миколаїв Нібулон Судно «Олександр Охрименко» Судноремонт Україна Флот

Судно Військово-морських сил України «Олександр Охрименко» зайшло на ремонт.

Про це повідомляє Мілітарний.

Пошуково-рятувальне судно «Олександр Охрименко» зайшло на суднобудівну верф компанії «Нібулон» для проведення ремонту головної енергетичної установки (ГЕУ).

Але варто згадати, що минулого року, у листопаді, ми повідомлями що судно «Олександр Охрименко» дообладнають для здійснення протимінної боротьби. Для цієї мети судно отримає сучасні засоби пошуку, ідентифікації та знищення вибухонебезпечних предметів.

«Олександр Охрименко» прибув до Одеси

Аварійно-рятувальне судно «Олександр Охрименко» призначений для забезпечення всього спектру водолазних, суднопідйомних, підводно-технічних, гідрографічних, науково-дослідницьких та інших спеціальних робіт, воно може забезпечувати гасіння об’єктів як в порту, так і в морі.

Також, до вже наявного на борту обладнання у вигляді: водолазної станції, барокамери та іншого необхідного водолазного майна. Буде додатково придбано водолазне спорядження та обладнання для проведення водолазних, підводно-технічних та суднопідіймальних робіт в морі, а також сучасне аварійно-рятувальне майно.

Окрім цього, в межах міжнародної військової допомоги партнери зі США передадуть ВМС ЗС України сучасні автоматизовані засоби протимінної безпеки, зокрема локатори бокового огляду, а також інше сучасне водолазне спорядження.

Нагадаємо, що 29 серпня 2019 року Міністерство інфраструктури України передало Військово-Морським Силам Збройних Сил України пошуково-рятувальне судно «Олександр Охрименко» з розпорядження Адміністрації морських портів України.

13 листопада 2019 року відбулась урочиста церемонія підняття прапору ВМС ЗС України на пошуково-рятувальному судні «Олександр Охрименко».

Пошуково-рятувальне судно «Олександр Охрименко»

Аварійно-рятувальне судно проекту 2262 «Олександр Охрименко» було побудоване на сінгапурській судноверфі Keppel Fels для СРСР. Спуск на воду відбувся у 1987 році як «Светломор-4».

Наприкінці 1992 року його зарахували до складу експедиційного загону аварійно-рятувальних і підводно-технічних робіт Чорноморського морського пароплавства, а в 2012 році воно отримало нове ім’я «Олександр Охрименко» і перейшло до складу Морської аварійно-рятувальної служби (МАРС). Пізніше судно передали в розпорядження Адміністрації морських портів України.

«Олександр Охрименко» прибув до Одеси

Короткі технічні характеристики судна:
Водотоннажність: 1258 тонн (порожнім) 2258 тонн (повна)
Довжина: 61 метри
Ширина: 14 метри
Осадка: 3,7 м (порожнім), 4,5 (повним)
Висота борту: 6 метри
Енергетична установка: дизельна, Wartsila 8R22HFD (2 по 1300 кВт); 3 дизель-генератори Volvo Penta (по 190 кВт)
Дальність ходу: 5800 миль
Швидкість: до 12 вузлів (6 вузлів економічний хід)
Автономність: до 30 діб
Екіпаж: 26 осіб (проектна), 37 максимальна (по кількості місць в каютах)

ВМС України Миколаїв Нібулон Судно «Олександр Охрименко» Судноремонт Україна Флот