fbpx
«Палада» спроєктувала новий плавучий док на 5000 тонн

«Палада» спроєктувала новий плавучий док на 5000 тонн

Суднобудування Судноремонт Україна Флот

Херсонський державний завод «Палада» спроєктував новий композитний плавучий док вантажопідйомністю 5000 тонн.

Про це інформує Мілітарний.

Сьогодні, 30 грудня, суднобудівне підприємство «Палада» на своїй сторінці у Facebook оприлюднило проектне зображення нового плавучого доку Pallada 5000TLC, що розроблений власним конструкторським бюро державного заводу.

Судячи із натпису на зображені плавучого доку, його будуватимуть для хорватської компанії «ISKRA SHIPYARD 1 LLC».

Про замовлення будівництва у Херсоні композитного плавучого доку нового покоління, для іноземного замовника, ми писали на початку листопада поточного року.

«Новий контракт дасть змогу колективу заводу повноцінно працювати протягом 12-13 місяців», – тоді зазначив в.о. директора «Палади» Євген Алхімов.

Плавучий док Pallada 5000TLC здатен забезпечити докування всіх типів цивільних суден з доковою масою до 5000 тонн і завдовжки до 120 метрів, військових кораблів типу «корвет» і «легкий фрегат», а також дизель-електричних підводних човнів.

Понтон доку виготовлятимуть з екологічно чистого морського залізобетону з застосуванням сульфатостійкого портландцементу та спеціальних добавок, завдяки яким споруду можна експлуатувати у всіх кліматичних зонах. Для виробництва башт використовують суднобудівну сталь.

На підприємстві зазначають, що таке поєднання матеріалів дає змогу знизити витрати на обслуговування у 2-2,5 раза у порівнянні з аналогічною сталевою спорудою та не ставити її періодично в сухий док впродовж усього терміну експлуатації, який становить понад 50 років.


ВМС планують отримати другий плавучий причал


Конструкція залізобетонного понтона має забезпечувати підвищену жорсткість всього доку та значно знижує теплові деформації, пов’язані з впливом різниці температур морської води та навколишнього повітря.

Управління баластними операціями забезпечуватиме комп’ютерна система, що здійснюватиме постійний онлайн контроль за станом споруди та судна, що докується.

Суднобудування Судноремонт Україна Флот