Повітряні сили Алжиру замовили шість турецьких БпЛА Aksungur
Алжир збирається стати першим експортним клієнтом, який використовуватиме турецький БПЛА Aksungur в Північній Африці. Повітряні сили Алжиру замовили шість турецьких безпілотників у Turkish Aerospace.
Про це повідомляє видання Shepard.
Aksungur – це безпілотний літальний апарат турецької компанії Turkish Aerospace Industry (TAI).
Безпілотник є двомоторною версією вже існуючого БПЛА серії TAI Anka з більшим корисним навантаженням та тривалістю польоту. Він призначений для тривалого спостереження, розвідки, морських патрульних місій або як безпілотний бойовий літальний апарат.
За розмірами літак сягає 12 метрів в довжину і 3 метри у висоту, має трьохстійкове шасі. Його крила зроблені по схемі “високоплан” і мають невеликі зацінцівки на крях, а їхній розмах сягає 24 метрів. Літак оснащений двома дизельними двигунами з подвійним турбонаддувом PD-170, розробленими Tusaş Engine Industries (TEI).
За словами виробника, Aksungur може здійснювати крейсерський політ із максимальною швидкістю 180 км/год і піднімати максимальне корисне навантаження 750 кг до висоти 7600 м або ж підняти до 11000 м з 150 кг корисного навантаження.
За потреби Aksungur може працювати у повітрі як ретранслятор даних у випадку виведення з ладу телефонних вишок.
Безпілотник також оснащений супутниковою системою керування та системою супутникового зв’язку через турецькі супутники TURKSAT.
В якості корисного навантаження у Aksungur є оптико-електронна система спостереження, камера з об’єктивом з широким кутом огляду та станція радіолокації з режимом синтезованої апертури.
Для виконання ударних завдань Aksungur може нести кероване озброєння на шести підкрилових вузлах підвіски, включаючи керовану авіаційну бомбу TEBER-81 (МК-81 з лазерним наведенням) та TEBER-82 (МК-82 з лазерним наведенням), HGK-3, KGK, керовані по лазерному променю 70-мм ракети Cirit та вільнопадаючі бомби MAM-L та MAM-C.
У безпілотник інтегровано вітчизняний турецький модульний боєприпас Kuzgun з турбореактивним двигуном, який досягає дальності польоту у 250 км. Боєприпас за потреби може оснащуватись різними бойовими частинами – уламково-фугасною, термобаричною або кумулятивною, а для наведення використовує інерціальну систему наведення та GPS.
Продовжуються зусилля з інтеграції в Aksungur акустичної системи стеження, що отримала назву sonobuoy і дозволяє виявити та ідентифікувати підводні судна.
ПІДТРИМАЙ РОБОТУ РЕДАКЦІЇ "МІЛІТАРНОГО"
Навіть разовий донат в 30 грн чи підписка на $1 допоможе нам працювати і розвиватися далі. Спонсоруй незалежне мілітарне медіа - отримуй достовірну інфу.