fbpx
Розпочалися випробування Мі-8МСБ з «дисплей-кабіною»

Розпочалися випробування Мі-8МСБ з «дисплей-кабіною»

«Мотор-Січ» Авіація ВКФ «Сторк» Гелікоптери Ми-8/17/171 Модернізація Україна

Розпочалися перші льотні випробування вертольота Мі-8МСБ проєкту «скляна кабіна».

Про це пише Український Мілітарний Портал з посиланням на ТОВ ВКФ «СТОРК».

Вертоліт отримав нову авіоніку і системою екранної індикації розробки та виготовлення ТОВ ВКФ «СТОРК».

«Виробничо-комерційна фірма «СТОРК» вітає колектив АТ «Мотор Січ» з початком льотних випробувань», – йдеться у повідомленні.

Відзначається, що завершення робіт за проєктом Мі-8МСБ «скляна кабіна» дозволить запропонувати замовникам вертоліт з новими тактико-технічними характеристиками.

Додатково з новим універсальним базовим складом засобів індикації, здатних до адаптації до будь-якого набору авіаційного обладнання відповідно до вимог ICAO та спеціального обладнання відповідно до вимог замовника.

Також повідомляється, що вже розпочато розробку ряду модифікацій вертольота проєкту «скляна кабіна» різного призначення для застосування як в цивільному, так і в державній авіації.

Нагадаємо, Мі-8МСБ зі «скляною кабіною» вперше показали у липні 2019-го року.

Нова панель кабіни пілотів вертольота Мі-8МСБ розробки "Мотор-Січ". 2019 рік

Нова панель кабіни пілотів позбулася аналогових індикаторів в замін на електроні.

Додатково повідомлялось, що українська компанія ТОВ «ВКФ «Сторк» поставить багатофункціональні індикатори MFD10.SPO.03 в інтересах ДП «Антонов» для встановлення на літаки Ан-124-100 “Руслан” та Ан-225 “Мрія”.

Універсальні багатофункціональні дисплеї призначені для відображення інформації та керування бортовим обладнанням.

Багатофункціональні дисплеї виробництва ВКФ «Сторк» на Зброя та Безпека 2017

Вказані багатофункціональні індикатори (дисплеї) будуть встановлені на бортову автоматизовану систему контролю літаків Ан-124-100 “Руслан” та Ан-225 “Мрія”.

Бортова автоматизована система контролю (БАСК) призначена для безперервного контролю технічного стану всіх систем літака та дій екіпажу як у польоті, так і при виконанні різноманітних операцій на землі, що передбачені єдиним регламентом технічного обслуговування.


Мілітарний” працює завдяки постійній підтримці Спільноти

  • Ставай патроном на Patreon від $1
  • Будь спонсором на Youtube від 70 грн

Навіть донат в 30 грн (ціна 1 кави) допоможе нам працювати далі:

  • PayPal - [email protected]
  • Приватбанк 4149 6293 1808 2567
  • monobank 4441 1144 4179 6255

Будь з “Мілітарним” на всіх платформах

Twitter || Telegram || Facebook || Youtube


«Мотор-Січ» Авіація ВКФ «Сторк» Гелікоптери Ми-8/17/171 Модернізація Україна