fbpx
США випробовують роботів для завантаження гіперзвукових боєприпасів

США випробовують роботів для завантаження гіперзвукових боєприпасів

Авіаційне озброєння Авіація БпА (Безпілотні апарати) Гіперзвукові ракети ПС США Світ США

Компанія Square One Systems Design випробувала прототип роботизованої системи MHU-TSX.

Про це повідомляє Мілітарний з посиланням на Повітряні сили США.

Вона повинна допомогти встановлювати на бомбардувальники важке гіперзвукове озброєння.

За словами військових США, обладнанню, яке сьогодні використовується для завантаження боєприпасів на літаки, вже 50-60 років.

Воно не сумісне з новим, більш важким гіперзвуковим озброєнням.

Роботизована система MHU-TSX. Вересень 2021. Фото: ПС США

Square One Systems Design продемонструвала можливості прототипу роботизованої системи MHU-TSX разом з бомбардувальником B-52.

Його розробляли з весни 2019 року. Поки ціль випробувань була – зібрати зворотний зв’язок від військових, щоб внести зміни в розробку.

Скільки часу займе розробка кінцевої версії, не вказується.

MHU-TSX може допомогти ПС США скоротити число співробітників, необхідної для обслуговування бомбардувальників. Це було б особливо актуально для місій на малопідготованих майданчиках.

Створення гіперзвукової ракети AGM-183A ARRW (Air Launched Rapid Response Weapon) – один з найважливіших оборонних проєктів Сполучених Штатів.

Тести AGM-183A ARRW на B-52H. Серпень 2020. Фото: ПС США

Здебільшого це великі боєприпаси, які вимагають певних умов зберігання, перевезення та завантаження на літаки.

Гіперзвукові ракети AGM-183A ARRW будуть підвішувати на пілонах Hercules максимальною вантажопідйомністю до дев’яти тисяч кілограмів. Кожен пілон буде розрахований на три ARRW. Першими носіями ракет повинні стати бомбардувальники B-52.

Нагадаємо, перші льотні випробування у квітні 2021 року прототипа авіаційної гіперзвукової ракети швидкого реагування AGM-183A ARRW (Air-launched Rapid-Response Weapon), завершилися невдачею.

У липні 2021 року в США вдруге невдачею завершилися випробування авіаційної гіперзвукової ракети. Після відокремлення від літака-носія бомбардувальника В-52Н, ракетний двигун так і не запрацював.

Тоді в ході тестування планувалося перевірити надійність відділення гіперзвукового плануючого бойового блоку від прискорювача та керованість в польоті.

Авіаційне озброєння Авіація БпА (Безпілотні апарати) Гіперзвукові ракети ПС США Світ США