Відбулась презентація БПЛА «Сокіл-300»
Відбулась презентація макету ударного БПЛА «Сокіл-300» розробленого Конструкторським бюро «ЛУЧ».
Про це повідомляє Український мілітарний портал.
Презентація відбувається у приміщенні ДП «Жулянський машинобудівний завод «ВІЗАР».
Вітчизняний ударний безпілотний літальний апарат розробляли впродовж останніх 1,5 років Конструкторським бюро «ЛУЧ».
За оцінками вартість одного такого дрону складає 45,6 млн гривень, якщо виробництво здійснюватиметься серійно, то ціна може бути зменшена на 30-40%.
Він оснащується вітчизняною оптико-електронною станцією, може використовувати декілька типів двигунів. Це як вітчизняні АІ-450Т2 та МС-500В-05С/СЕ, також іноземного виробництва – Rotax 914.
В залежності від типу двигуна різниться і його «пуста» та «повна вага».
У варіанті з АІ-450Т2 ці показники складають 535/1225 кг відповідно, для МС-500В-05С/СЕ – 530/1220 кг та для Rotax 914 – 420/1130 кг.
Максимальна швидкість з:
- АІ-450Т2 – 580 км/годину
- МС-500В-05С/СЕ – 466 км/годину
- Rotax 914 – 210 км/годину
Час польоту для:
- АІ-450Т2 – 5 годин
- МС-500В-05С/СЕ – 3 години
- Rotax 914 – 26 години
Дальність польоту:
- АІ-450Т2 – 1300
- МС-500В-05С/СЕ – 1000 км
- Rotax 914 – 3300 км
Радіус дії для всіх типів двигунів однаковий – 150 км при прямому радіозв’язку та 300 км при використанні радіоретранслятора.
Польоту безпілотного літального апарату «Сокіл-300» здійснюється на максимальній висоті у 10-12 км, керується інерційним блоком з лазерними гіроскопами розробленим Казенним підприємством спеціального приладобудування «Арсенал».
Озброєння – керовані ракети (на презентації їх було 8 одиниць) типу РК-2П, Р2-М та РК-10 з радіусом дії до 10 км.
Також БПЛА «Сокіл-300» планується оснащувати радіотехнічним обладнанням: малогабаритною бортовою радіолокаційною станцією та радіолокатором з синтезованою апертурою.
Радіолокатор з синтезованою апертурою здатен сканувати землю на висоті у 5 км з точністю у 30х30 см.
БПЛА «Сокіл-300» оснащується вітчизняною оптико-електронною станцією від ДП «Ізюмський приладобудівний завод», про презентацію якої ми писали у 2018 році. Зараз станція вже доведена та випробована в складі протитанкового ракетного комплексу «Бар’єр-В» для гелікоптерів.
Управління комплексом здійснюється з мобільного пункту керування, що уніфікований з пунктом управління ракетного комплексу РК-360 МЦ «Нептун» та розміщується на шасі вантажного автомобіля, марка якого визначається замовником.
Пункт керування оснащується:
- робочими місцями для двох операторів
- антенами зв’язку
- апаратурою зв’язку
- електростанцією
- кліматичним обладнанням
При розробці БПЛА враховано досвід робіт та технічні рішення з «Нептуна», серед таких рішень – автопілот, також він пропонується у якості засобу його для цілевказання.
Макет зробило Конструкторське бюро «Віраж» Національного авіаційного університету за три місяці з бачення КБ «ЛУЧ», наразі тактико-технічного завдання від Міністерства оборони України немає.
На разі проводилися випробовування окремих систем «Сокіл-300».
Інформацію про розробку ударного безпілотного літального апарату від КБ «ЛУЧ» ми писали у липні 2020 року.
Термін необхідний для здійснення розробки та всіх етапів випробувань складає півтора року, при чому літати БПЛА зможе почати через 9 місяців після старту робіт.
ПІДТРИМАЙ РОБОТУ РЕДАКЦІЇ "МІЛІТАРНОГО"
Навіть разовий донат в 30 грн чи підписка на $1 допоможе нам працювати і розвиватися далі. Спонсоруй незалежне мілітарне медіа - отримуй достовірну інфу.