
Стаціонарний табір «Широкий Лан» прийняв першу бригаду
Стаціонарний табір на 235 Міжвидовому центрі підготовки військових частин та підрозділів «Широкий Лан» прийняв першу бригаду.
Про це повідомляє Мілітарний.
Першим на бойове злагодження прибула 57-ма окрема мотопіхотна бригада імені кошового отамана Костя Гордієнка.
Особовий склад замість звичних наметів у степу неподалік Миколаєва нарешті розмістився у стаціонарних казармах.

Тут їх збудовано одинадцять – 10 для розміщення чоловіків та одна, кубрикового типу, для жінок-військовослужбовців. Складається з 12 кімнат — по 4 особи в кожній і 12 кімнат — по 6 дівчат.
- Спальне приміщення казарми у стаціонарному бригадному таборі на полігоні «Широкий Лан» Фото: Тарас Чмут
- Місце зберігання обмундирування у казармі на полігоні «Широкий Лан» Фото: Тарас Чмут
У казармах обох типів є приміщення інформаційного центру, кімната побутового обслуговування з прасками та прасувальними дошками, душові.

Для харчування особового складу побудована їдальня, яка здатна за півтори години прийняти до 2500 осіб.
На території стаціонарного бригадного табору також є стройовий плац та спортивний комплекс, їх звели найпершими наприкінці 2018 року, військовослужбовці 36-го шляхо-відновлювального полку Державної спеціальної служби транспорту.

По завершенню зведення буде розпочато будівництво другої черги – автопарк, склади, комплекси відпочинку та розваг для особового складу.
З весни 2020 року, добудову всього стаціонарного бригадного табору на 235-у міжвідомчому центрі підготовки військових частин та підрозділів, теж передали ДССТ.

Попередні будівники вирвали зі стін електропроводку, залишили на відкритих ділянках будматеріали, які вимокли під дощем, також у каналізаційний колодязь було вилито «міксер» бетону, водопровідні труби були задуті монтажною піною.
Будівництвом 11 казарм займалась 1 окрема бригада ДССТ, іншими об’єктами, а також інженерними мережами та благоустроєм території – 194 понтонно-мостовий полк та 36-й шляхо-відновлювальний полк.
Стартувало будівництво бригадного табору у 2017 році, коли за відкритим тендером між цивільними підрядними організаціями перемогла ТОВ «РІСТ», з яким згодом Міністерство оборони України розірвало договори через зрив термінів здачі об’єктів.
Восени 2018-го на майданчик зайшов нова будівельна компанія відновила будівництво, але станом на початок 2020 року об’єкт так і не був зданий в експлуатацію.
Можливість залучення Державної спеціальної служби транспорту до будівництва та реконструкції Міністерства оборони стало можливим після передачі Служби з підпорядкування Міністерства інфраструктури до Міноборони України у 2017 році.
Сподобався матеріал? Підтримай незалежний проект - одна кава - 30 гривень - дозволять нам працювати для Вас!
➡ Приват 4149 6293 1808 2567
➡ monobank: 4441 1144 4179 6255
➡ PayPal [email protected]
➡Patreon https://www.patreon.com/milinua
Побачили неточність чи маєте чим доповнити матеріал? Напишіть нам: [email protected]
Підписуйтесь на наші соцмережі:
Facebook
Twitter
YouTube
Телеграм
Viber