fbpx
Туреччина модернізує підводні човни для Пакистану

Туреччина модернізує підводні човни для Пакистану

ВМС Пакистану Модернізація Пакистан Підводні човни Туреччина Флот

Турецька суднобудівна компанія STM завершила модернізацію другого підводного човна класу Agosta 90B для ВМС Пакистану.

Про це в інтерв’ю агентству «Анадолу» заявив гендиректор STM Озгюр Гюлерьюз.

STM виграла тендер на модернізацію підводних човнів класу Agosta 90B французького виробництва у 2016 році. Перше підводне судно передали пакистанським ВМС у квітні 2021 року.

За словами генерального директора STM, судна для пакистанських ВМС модернізували відповідно до поточних потреб з використанням новітніх технологій. Термін експлуатації підводних човнів – понад 20 років.

«З нами працює близько 50 субпідрядників. Підтримку модернізації підводних човнів надали такі оборонні компанії, як ASELSAN та HAVELSAN. Підводні човни оснащені сучасними системами радіоелектронної боротьби, системами керування боєм, гідроакустикою та датчиками», — констатував гендиректор Озгюр Гюлерьюз.

За словами Гюлерьюза, зараз компанія проводить модернізацію третього підводного човна для ВМС Пакистану – його планують передати Ісламабаду протягом двох років.

Підводний човен типу Agosta 90B

Підводні човни типу Agosta 90B — це клас дизель-електричних ударних підводних човнів, розроблених французькою корпорацією Naval Group для Пакистану. Угоду про постачання трьох човнів цього типу підписали у вересні 1992 року, а контракт уклали 21 вересня 1994 року.

Перший підводний човен класу Agosta 90B був повністю побудований у Франції і прибув до Пакистану у листопаді 1999 року. Два інші човни побудовані в Пакистані на верфі Karachi Shipyard and
Engineering Works з постачанням окремих комплектуючих із Франції у квітні та у вересні 1998 року.

Довжина корпусу підводного човна становить 67,6 м, максимальна ширина —6,8 м. Водотоннажність підводного човна становить 1730 тонн у надводному положенні і 1980 тонн — у підводному положенні.

Третій човен S-139 Hamza додатково оснащений повітронезалежною енергетичною установкою DCNS MESMA потужністю 268 к.с., що працює на рідкому кисні. Для її встановлення корпус човна подовжили на 9,6 м.

Два двигуни забезпечують цим човнам 4 вузли підводної швидкості.

Усі судна проєкту мають покращені характеристики акустичної скритності, повністю інтегровану акустичну систему з бічними сонарами, сонарами-перехоплювачами та буксованою ГАС, оглядовий SOPOLEM J95 та бойовий STS95 перископи, інтегровану навігаційну систему Sagem. Матеріал корпусу – сталь HLES 80.

Модернізація Agosta 90B

На підводних човнах класу Agosta 90B в ході модернізації замінюють гідроакустичні апарати, перископи, системи командування та управління, системи розподілу морських даних, конвертери, системи рульового керування, системи охолодженої води, а також радіолокаційні та електронні системи підтримки.

Ці системи вироблені турецькими компаніями, у тому числі й національними флагманами військової промисловості ASELSAN і HAVELSAN.

Усі структурні зміни, пов’язані з корпусом, матеріалами та виробничими роботами, проведеними на підводних човнах у рамках проєкту модернізації, сертифіковані міжнародним класифікаційним товариством DNV (Dat Norske Veritas).

ВМС Пакистану Модернізація Пакистан Підводні човни Туреччина Флот