fbpx
У Сербії створять центр обслуговування китайських дронів

У Сербії створять центр обслуговування китайських дронів

Авіаремонт Авіація Балкани БпА (Безпілотні апарати) Європа Ремонт/обслуговування техніки Світ Сербія

У Сербії створять центр обслуговування китайських дронів виробництва компанії Aerospace Long-March International (ALIT).

Про це пише RTV.

Директор авіаційного заводу Utva Браніслав Лучич підписав на китайському авіаційному ярмарку в Чжухаї Меморандум про взаєморозуміння з китайською компанією ALIT.

Центр з обслуговування безпілотних літальних апаратів у майбутньому також має обслуговувати дрони «Врабац» і «Пегас» сербського виробництва.

Компанії ALIT та Utva спільно виступатимуть на третіх ринках, щоб шукати користувачів безпілотних літальних апаратів у Сербії.

Сербія вже експлуатує ударні китайські безпілотники CH-92A, публічна демонстрація яких відбулася у 2020 році.

Безпілотник CH-92A. Фото: Міноборони Сербії

Країна стала першим відомим замовником цього безпілотника, підписавши у 2018 році угоду про його закупівлю з китайською стороною. Також Китай допомагатиме Сербії розробляти безпілотник «Пегас».

Директор Utva Браніслав Лучич заявив, що підписаний меморандум принесе тривалу користь не тільки для обох організацій, а й для обох країн.

«Це великий крок для нас, і ми віримо, що сервіс стане центром інновацій, підтримки клієнтів та ефективного надання послуг. Експертиза та знання, які приносить компанія ALIT, гарантують, що цей центр працюватиме відповідно до найвищих стандартів, створюючи цінність не лише для нашої компанії, а й для широкого ринку», — сказав він.

Сербське авіабудівне підприємство Utva розташоване у місті Панчево. Основна його продукція — це легкі, спортивні та навчальні літаки.

Такі літаки, як Utva 75, Utva 76 та Lasta 95 використовують військові льотчики низки країн для початкової льотної підготовки. Новою продукцією, яку освоює підприємство, є безпілотні літальні апарати, і згадані «Врабац» і «Пегас» якраз виготовляються на ньому.

Ще одним напрямком роботи заводу є авіаремонт — відносно нова галузь для нього, проте дозволяє підтримувати зайнятість фахівців на підприємстві. Як стверджує Scramble, саме тут пройшли технічне обслуговування та ремонт куплені в Кіпру ударні гелікоптери Ми-35, хоча до цього обслуговування та ремонт військових бортів відбувалися на підприємстві Moma Stanoilovich.

Авіаремонт Авіація Балкани БпА (Безпілотні апарати) Європа Ремонт/обслуговування техніки Світ Сербія