fbpx
Українська авіакомпанія стала новим оператором трьох російських Ан-148 – ЗМІ РФ

Українська авіакомпанія стала новим оператором трьох російських Ан-148 – ЗМІ РФ

«Антонов» Авіація Ан-148/158/178 Росія Сусіди Україна

Російська авіакомпанія «Ангара» змушена повернути Ан-148-100Е лізингодавцю ВАТ «Ильюшин Финанс Ко.» через неможливість підтримувати льотну придатність цих машин на тлі російсько-українських відносин.

Про це йдеться повідомленні ЗМІ Росії.

Три машини з реєстраційними номерами RA-61711, RA-61713, RA-61714 «Ангара» отримала в лізинг від ВАТ «Ильюшин Финанс Ко» (ІФК) у 2012 році. Ще два борти RA-61709 і RA-61710 – від «Сбербанк Лизинг Норд» у 2014 році.

ВАТ «Ильюшин Финанс Ко.» — російська авіалізингова компанія. Основний напрямок її діяльності — фінансовий та операційний лізинг цивільних літаків.

Російська авіакомпанія «Ангара» повернула лізингодавцю ВАТ «Ильюшин Финанс Ко.» два з трьох літаків Ан-148-100E.

Ситуація з компонентами та технічною підтримкою Ан-148 стала критичною, говорив в кінці 2020 року директор «Ангари» Сергій Саламатов.

Перевізник домовився викупити борти «Сбербанк Лизинг Норд» і в тому числі за рахунок його Ан-148 відновити льотну придатність літаків ІФК.

За інформацією ЗМІ РФ, новим оператором машин буде український перевізник Air Ocean Airlines, зареєстрований в Києві в серпні 2020 року.

Через те, що авіасполучення між Росією та Україною закрито, літаки пролетять транзитом через Молдову.

Ан-148-100Е російської авіакомпанії «Ангара»

Борти RA-61711 і RA-61714 перелетіли в Кишинів в кінці серпня 2021 року. Очікується, що машина RA-61713 буде передана новому оператору до кінця року.

Колишні Ан-148 «Сбербанк Лизинг Норд» залишаться в нельотному стані. «Ангара» збирається продати ці машини або використовувати запчастини з них для техобслуговування Ан-148 зі спецавіації.

Судовий розгляд

Між АТ «Авіакомпанія” Ангара» та ВАТ «Ильюшин Финанс Ко.» ще тривають судові розгляди про розірвання договору фінансової оренди (лізингу).

Позов стосується розірванню договору фінансової оренди (лізингу) від 24.04.2012г. про обов’язок ВАТ «ІФК» прийняти повітряні судна:

  • Ан-148-100Е серійний номер 41-07 бортовий номер RA-61711;
  • Ан-148-100Е серійний номер 41-10 бортовий номер RA-61713;
  • АН-148-100Е серійний номер 42-01 бортовий номер RA – 61714.

Вони мають бури прийняті за актом прийому-передачі в місці їх фактичного знаходження (аеропорт м Іркутська), в стані «як є», але за повідомлення ЗМІ два борти вже відправились до нової авіакомпанії в Україні.

Новий судовий розгляд справи по Ан-148-100Е заплановано на 19 жовтня 2021 року.

Довідково: Ан-148 – регіональний реактивний пасажирський літак. Розробником та виробником є Державне підприємство «Антонов».

Ан-148-100Е – варіант літака, розрахований на перевезення до 75-80 пасажирів.


Сподобався матеріал? Підтримай незалежний проект - одна кава - 30 гривень - дозволять нам працювати для Вас!


➡ Приват 4149 6293 1808 2567

➡ Моно: 4441 1144 4179 6255


Побачили неточність чи маєте чим доповнити матеріал? Напишіть нам: info@mil.in.ua

Підписуйтесь на наші соцмережі:
Facebook
Twitter
YouTube


«Антонов» Авіація Ан-148/158/178 Росія Сусіди Україна