fbpx
Українці покажуть на IDEX-2021 гібридну гусеничну бронеплатформу “Шторм”

Українці покажуть на IDEX-2021 гібридну гусеничну бронеплатформу “Шторм”

IDEX Бронетехніка ОАЕ

Команда українського конструктора бронетехніки Олександра Кузнєцова представить на виставці в Об’єднаних Арабських Еміратах IDEX-2021 свою розробку “Шторм”. Це гусенична броньована платформа з гібридною тягою, що здатна розвивати швидкість 140 км/год та здатна плавати по воді.

Про це доповідає Мілітарний з посиланням на “Гордон”.

“Шторм” почали створювати у Києві, однак нинішнього вигляду він набув на території ОАЕ. За словами Кузнєцова в арабській країні він знайшов інвестора та можливості швидко втілити машину в металі і почати випробування.

Ми не змогли зробити все це в Києві. Нашу ідею в Україні сприймали як дивину. Не було підтримки і фінансів. Економічні та адміністративні умови в Еміратах набагато кращі. Ми швидко знайшли партнерів, які нас забезпечили приміщенням і технічною підтримкою, водночас абсолютно не втручалися у процес. Ми приїхали у вересні, протягом кількох днів зареєстрували компанію і почали працювати, – пояснив конструктор.

За його словами, вони були звільнені від податків  тому що виробництво розташоване на території вільної економічної зони,

Гусенична бронеплатформа "Шторм" з гібридною тягою під час випробування плавучесті

Прототип, який був створений в Україні мав дизельний двигун і міг триматися на воді, його плавучість тестували на Дніпрі. Існуючий зразок зібрали за 5 місяців.

Гусенична бронеплатформа "Шторм" з гібридною тягою під час випробування в пустелі

Він має фінську броню. Силова установка складається з гібридної систему у складі електродвигуна та дизельного двигуна, який забезпечує підзарядку батареї. Амортизатори створені в Австралії, за словами конструктора, витримують навантаження в 65 тон.

Електробатарею за нашими кресленнями виготовили в Китаї на тому самому заводі, де виробляють акумулятори для Tesla. Компанія в Шарджі для нас виготовила на замовлення гумові гусениці, міцніші і зручніші в експлуатації, ніж наявні аналоги. Якщо звичайну гусеницю пошкоджено, її можна тільки викинути. Наші гусениці підлягають ремонту – досить замінити пошкоджену частину. Це здешевлює її майже на 70% порівняно з іншими світовими зразками, – розповів Олександр Кузнєцов.

Команда планує вдосконалити “Шторм” – встановити додаткове обладнання, яке дозволить машині занурюватися під воду.

Гусенична бронеплатформа "Шторм" з гібридною тягою

Гусенична бронеплатформа “Шторм” з гібридною тягоюТакож є намір озброїти платформу українськими бойовими модулями. Планується, що “Шторм” отримає бойовий модуль “Сармат” розробки ДККБ “ЛУЧ”.

«Сармат» — український дистанційно керований баштовий бойовий модуль призначений для установки на бронемашини та бронекатери.Модуль має 12,7-мм кулемет та протитанкове озброєння — чотири 107-мм ракети РК-3 «Корсар» або дві 130-мм ракети РК-2С в залежності від конфігурації.

Кузнєцов стверджує, що на машини такого класу є великий попит і команда готується до розгортання серійного виробництва.

 

Виставка IDEX-2021 триватиме і 21-го до 25 лютого. Цього року в ній бере участь понад 900 виробників військової техніки і озброєнь із 59 країн.


Сподобався матеріал? Підтримай незалежний проект - одна кава - 30 гривень - дозволять нам працювати для Вас!


➡ Приват 5168 7422 0031 9014

➡ Моно: 4441 1144 4179 6255


Побачили не точність чи Вас є що доповнити по матеріалу? Напишіть нам: info@mil.in.ua

Підписуйтесь на наші соцмережі:
Facebook
Twitter
YouTube


IDEX Бронетехніка ОАЕ