fbpx
Узбекистан модернізував L-39 в Чехії

Узбекистан модернізував L-39 в Чехії

Aero Vodochody Aerospace L-39 Авіація Азія Модернізація Навчально-бойові літаки Світ Узбекистан Чехія

Чеська компанія Aero Vodochody завершила роботи по капітальному ремонту та модернізації парку навчально-тренувальних літаків L-39C військово-повітряних сил Узбекистану. 7 лютого 2021 року крайній з шести модернізованих літаків прийняв замовник.

Про це доповідає “Мілітарний” з посиланням на повідомлення Aero Vodochody.

В рамках модернізації літак отримав нову радіостанцію чеського виробництва, навігаційний комплекс від Garmin, новий радіокомпас та індикатор обледеніння від Rosemount Aerospace.

Контракт на капітальний ремонт та модернізацію шести літаків L-39C ВПС Узбекистану підписали у вересні 2018 року. Літаки таємно прибули на територію Чехії в 2019-ому. Участь у виконанні контракту брала компанія, яка є стратегічним партнером Aero Vodochody – OMNIPOL.

“Aero систематично зміцнює та розвиває відносини з нинішніми користувачами L-39. Узбекистан є першим із ряду клієнтів, які вирішили капітально відремонтувати та модернізувати свій парк L-39 у “Aero Vodochody”, який як оригінальний виробник єдиний у світі має дозвіл проводити капітальний ремонт “, – сказав Ян Штехр, віце-президент з військових програм “Aero Vodochody”.

Станом на 2016 рік Узбекистан, за даними The Military Balance, мав 14 літаків типу L-39. ВПС країни успадкували їх від Радянського Союзу.

L-39C Albatros- базова модифікація навчально-тренувального літака для базової та основної льотної підготовки. L-39 – один з наймасовіших типів літаків у світі. Aero Vodochody випустили понад 2900 машин. Операторами цих літаків є більше трьох десятків країн.

L-39M

В Україні розроблено кілька варіантів модернізації L-39C. Зокрема, на Одеському авіаційному заводі літаки модернізують до рівня L-39M та L-39M1.

L-39M передбачає:

  • установку реєстратора польотних даних БУР-4-1-07 замість САРПП-12ГМ;
  • продовження призначеного терміну служби літака до 35 років;
  • установку системи вимірювання та індикації кутів атаки.

Головною метою модернізації є створення «симулятора» бойових літаків типу МіГ-29 і Су-27, що відрізняє її від інших варіантів модернізації літаків аналогічного класу, для чого на літак встановлений бортовий тренажерний комплекс (БТК-39) і поліпшені льотно-технічні характеристики літака.

L-39M1 модернізований на Одеському авіаційному заводі

L-39M1 має наступні оновлення:

  • модернізований двигун АІ-25ТЛШ зі збільшеною тягою і покращеними характеристиками прийомистості замість серійного двигуна АІ-25ТЛ;
  • бортовий регулятор температури вихідних газів‑блоку БРТ для двигуна АІ-25ТЛШ замість регулятора температури РТ-12;
  • бортовий аварійно-експлуатаційний реєстратор польотної інформації БУР-4-1-07 замість системи автоматичної реєстрації параметрів польоту САРПП-12ГМ.

Більшість українських L-39 перебувають в Чугуєві у складі 203-ї Навчальної бригади. Також ці літаки експлуатуються у 831-й, 299-й, 114-й, 40-й та 7-й авіаційних бригадах. Відновлені та модернізовані українські L-39 мають ліврею «сірий піксель», старіші борти мають ліврею «зелена флора» та жовто-блакитну.


Сподобався матеріал? Підтримай незалежний проект - одна кава - 30 гривень - дозволять нам працювати для Вас!


➡ Приват 4149 6293 1808 2567

➡ Моно: 4441 1144 4179 6255


Побачили неточність чи маєте чим доповнити матеріал? Напишіть нам: info@mil.in.ua

Підписуйтесь на наші соцмережі:
Facebook
Twitter
YouTube


Aero Vodochody Aerospace L-39 Авіація Азія Модернізація Навчально-бойові літаки Світ Узбекистан Чехія