fbpx
В Ірані показали прототип військово-транспортного літака “Simorgh” на базі Ан-140

В Ірані показали прототип військово-транспортного літака “Simorgh” на базі Ан-140

Авіабудування Авіація Азія Ан-140 Іран Світ

В Ірані вперше продемонстровано льотний прототип легкого військово-транспортного літака “Simorgh”.

Про це повідомляють засобі масової інформації Ірану.

Військово-транспортний літак створено на базі IrAn-140.

IrAn-140 – це ліцензійна модифікація українського турбогвинтового літака Ан-140.

Роботи з переобладнання пасажирських Ан-140 у транспортні літаки для армії проводить іранська компанія Iran Aircraft Manufacturing Industries (IAMI, абревіатура на фарсі HESA).

Транспортну версію дообладнали задньою рампою для можливості завантаження великогабаритних вантажів.

Прототип військово-транспортного літака “Simorgh” на базі Ан-140 (IrAn-140). Травень 2022. Фото: ЗМІ Ірану

Половина фюзеляжу, крила та ряд інших вузлів та деталей вироблялися у Харкові, і лише його складання та переобладнання з пасажирського літака у легкий транспортний літак проводилося інженерами HESA.

Роботи зі створення тактичного транспортного літака з рампою і вантажністю 6 тонн ведуться в авіаційному конструкторському центрі компанії IAMI (Aeronautical Design Center IAMI) для заміни Fokker-27.

Повітряні сили Ірану сподіваються, що, переобладнавши Ан-140 у легкий транспортний літак, іранська армія отримає альтернативу Fokker-27.

Транспортний літак Fokker-27 Збройних сил Ірану. Фото з відкритих джерел

Перші IrAn-140 піднялися у повітря під час офіційної церемонії 29 лютого 2001 року та були представлені ЗМІ як повністю спроєктований та побудований в Ірані літак.

Незабаром після цього режим Ісламської Республіки перетворив літак на «символ прогресу в післяреволюційній авіаційній промисловості».

Збирання літаків Ан-140-100 (IrAn-140) в Ірані

Під час тендеру Ан-140 було обрано Міноборони Ірану з перспективою подальшого складання в Ірані на Iran Aircraft Industries Company (HESA). Раніше до участі в тендері були запрошені КБ “Туполева и Ильюшина”, а також іспанська компанія Casa, італійська ATR і шведська Saab, але зрештою через санкції США та тиск з боку його ж Держдепартаменту було обрано лише “Антонов”, хоча його Ан-140.


Сподобався матеріал? Підтримай незалежний проект - одна кава - 30 гривень - дозволять нам працювати для Вас!


➡ Приват 4149 6293 1808 2567

➡ monobank: 4441 1144 4179 6255

➡ PayPal [email protected]

➡Patreon https://www.patreon.com/milinua  

 


Побачили неточність чи маєте чим доповнити матеріал? Напишіть нам: [email protected]

Підписуйтесь на наші соцмережі:
Facebook
Twitter
YouTube
Телеграм
Viber


Авіабудування Авіація Азія Ан-140 Іран Світ