В Іспанії розпочато будівництво третього корвета для Саудівської Аравії
На верфі «Navantia» заклали кіль третього корвета класу «Avante-2200» для ВМС Саудівської Аравії.
Про це повідомляє суднобудівна компанія Navantia.
На підприємстві «Navantia» в Сан-Фернандо відбулася церемонії закладка кіля третього з п’яти корветів, які повинні бути побудовані для ВМС Саудівської Аравії.
В липні 2018 року компанія Navantia підписала з урядом Саудівської Аравії контракт на будівництво в рамках проєкту ALSARAWAT п’яти корветів, вартість яких становить 1,8 млрд євро.
Будівництво корветів ведеться на базі проєкту «Avante-2200», адаптованого до вимог ВМС Саудівської Аравії.
В рамках угоди «Navantia» також сформувала з саудівської державною компанією SAMI (Saudi Arabian Military Industries) спільне підприємство в Саудівській Аравії. Воно буде пропонувати інтегровані системи та технологічно просунуті рішення «Navantia» на ринку Саудівської Аравії.
Як планується, спуск на воду другого корвета відбудеться в листопаді 2020 року.
На підприємстві в Сан-Фернандо 15 липня 2020 року відбулася церемонія різання першої сталі для будівництва п’ятого корвета.
Останній, п’ятий корабель, повинен бути поставлений замовнику у 2024 році.
Нагадаємо, різка сталі для першого з п’яти корветів, (828) «Al Jubail», почалася в січні 2019 року, закладка кіля відбулася 1 жовтня 2019 року. Церемонія спуску корабля на воду відбулась 22 липня 2020 року. Передача корвета замовнику запланована на жовтень 2021 року.
Крім того, «Navantia» відповідатиме за обслуговування кораблів протягом п’яти років з моменту поставки першого корвета. Опціон передбачає продовження робіт по обслуговуванню ще на п’ять років.
Відповідно до умов угоди, будівництво останніх двох кораблів буде завершена в Саудівській Аравії, де, зокрема, буде встановлена і випробувана система бойового управління «CATIZ» компанії «Navantia».
Система управління «CATIZ» інтегрується з великою кількістю датчиків і зброї, включаючи керовану зброю, артилерію, радари спостереження, датчики радіоелектронної боротьби, гідролокатори, тактичні канали передачі даних і системи протидії.
Як стало відомо, саудівська версія «Avante-2200» дещо відрізняється від рекламованої компанією. Так, її довжина становить 104 м, на відміну від 98,9 м у патрульної версії, побудованої для Венесуели.
Додаткова довжина могла знадобитися для розміщення більших двигунів, оскільки версія для Саудівської Аравії розвиває максимальну швидкість 27 вузлів, а не 25 вузлів, автономність складе 21 добу. На борту можуть розміститися 102 осіб.
ПІДТРИМАЙ РОБОТУ РЕДАКЦІЇ "МІЛІТАРНОГО"
Навіть разовий донат в 30 грн чи підписка на $1 допоможе нам працювати і розвиватися далі. Спонсоруй незалежне мілітарне медіа - отримуй достовірну інфу.