fbpx
В Німеччині представили останнє покоління вантажівок RMMV HX3

В Німеччині представили останнє покоління вантажівок RMMV HX3

Rheinmetall Автотехніка Вантажівка Європа Німеччина Світ

Німецька група Rheinmetall AG представила останнє покоління важких вантажних автомобілів RMMV HX3.

Про це повідомляє Milmag.

За словами німецької групи, вантажівки HX3, які будуть пропонуватися спільним підприємством Rheinmetall MAN Military Vehicles (RMMV), були розроблені шляхом повного перепроектування існуючих автомобілів цього сімейства на основі інноваційних технологій.

Зазначається, що останнє покоління вантажівок HX3 призначене для застосування як в логістичному забезпеченні, так і для розміщення спеціального обладнання різного призначення.

Серед іншого, користувачі можуть розраховувати на кращий захист, покращену мобільність, підвищений комфорт водіння, а також архітектуру цифрового інтерфейсу для більшої оперативної гнучкості та майбутніх покращень продуктивності.

Нове покоління вантажівок HX3 в основному буде доступне у версіях з колісною формулою 4×4, 6×6, 8×8 та 10×10, і застосовуватиметься у якості платформи для інтеграції озброєння та радіолокаційних систем.

До них належать, наприклад, артилерійські системи на базі вантажних автомобілів, які, ймовірно, набуватимуть все більшої популярності в найближчі роки. У поєднанні з нещодавно розробленим інтерфейсом артилерійської вантажівки Artillery Truck Interface (ATI), HX 10×10 може бути використаний в майбутньому як стандартна основа для розміщення різних артилерійських або інших систем озброєння.

Як приклад такого варіанту була продемонстрована, колісна гаубиця у калібрі 155 мм з артилерійським модулем AGM (Artillerie-Geschütz-Modul) на шасі HX3.

Зазначається, що за бажанням замовника автомобілі лінійки HX3 можуть бути обладнані броньованою кабіною, рівень захисту якої може бути підвищений завдяки модульній конструкції. Більше того, на додаток до традиційного камуфляжу, машини нового покоління оснащені цифровим невидимим режимом : при необхідності всі функції передачі та прийому даних можуть бути вимкнені, щоб зменшити цифровий слід автомобіля.

Стверджується, що у поєднанні з допоміжними системами, такими як система екстреного гальмування (EBA), адаптивний круїз-контроль (ACC) та попередження про виїзд із смуги руху (LDW), повністю нова цифрова архітектура гарантує майбутню живучість автомобіля – особливо під час автономного водіння.

Завдяки стандартизованим інтерфейсам також можна буде інтегрувати технології, які стануть доступними в майбутньому.

Для активної самооборони на посиленому даху кабіни відведено місце для розміщення озброєного модуля з дистанційним управлінням.


Сподобався матеріал? Підтримай незалежний проект - одна кава - 30 гривень - дозволять нам працювати для Вас!


➡ Приват 5168 7422 0031 9014

➡ Моно: 4441 1144 4179 6255


Побачили неточність чи маєте чим доповнити матеріал? Напишіть нам: info@mil.in.ua

Підписуйтесь на наші соцмережі:
Facebook
Twitter
YouTube


Rheinmetall Автотехніка Вантажівка Європа Німеччина Світ