fbpx
ВМС Канади завершили випробування арктичного патрульного корабля

ВМС Канади завершили випробування арктичного патрульного корабля

Арктика Канада Королівські ВМС Канади Патрульний корабель Світ Суднобудування

Королівські ВМС Канади завершують морські випробування другого арктичного патрульного корабля.

Про це повідомляє Naval Today.

Другий арктичний та офшорний патрульний корабель Королівських ВМС Канади (AOPS) HMCS Margaret Brooke (431) завершив морські випробування, проведені Irving Shipbuilding. Судно було спущено на воду 10 листопада 2019 року на верфі “Галіфакс”.

Випробування розпочались 8 травня і тривали три дні. Корабель вийшов з суднобудівного заводу “Галіфакс” для випробувань в Новій Шотландії.

Майбутній HMCS «Margaret Brooke» (431) на воді

Тактико-технічні характеристики проєкту:

Водотоннажність: 6615 тонн
Довжина: 103 м
Ширина: 19 м
Льодовий клас: Polar Class 5
ГЕУ: 4 дизель-генератори потужністю 3,6 МВт (4800 к.с.)
Пропульсивна установка: дизель-електрична двовальна (2 × 4,5 МВт (6000 к.с.)
Швидкість:
– відкрита вода: 17 вузлів
– криголам: 3 вузли
Дальність плавання: 6800 морских миль (12 600 км)
Озброєння: 1 × 25 мм BAE Mk.38, 2 × M2 Browning
Авіакрило: гелікоптер Sikorsky CH-148 «Cyclone» або Bell CH-146 «Griffon»
Десантні засоби:
– два 8,5 м багатоцільових (рятувальних) швидкісних катери (35+ вуз)
– 12-метровий десантний катер ABCO Industries
Відсік для транспортних засобів: може містити пікапи, квадроцикли та снігоходи

Канадська суднобудівна компанія Irving Shipbuilding, заявила, що найближчим часом передасть цей корабель до складу ВМС Канади.

На верфі також будується третій та четвертий AOPS Королівських ВМС Канади – майбутні HMCS Max Bernay та HMCS William Hall HMCS.

AOPV 430 Harry DeWolf. Фото: ЗМІ Канади

Головним арктичним патрульним кораблем Військово-морських сил Канади став 430 Harry DeWolf.  Він є першим в серії з восьми одиниць, що будуються за програмою AOPS (Arctic Offshore Patrol Ship). Він буде введений до бойового складу ВМС у 2021 році, ще два побудують для берегової охорони.

Кораблі цього проекту здатні працювати в умовах криги першого року товщиною до 120 см, діятимуть в Арктиці з червня по жовтень, забезпечуючи більш довгу присутність ВМС Канади на півночі.

Проєкт корабля AOPS був розроблений компаніями BMT Fleet Technology і STX Canada Marine на основі проєкту корабля берегової охорони Норвегії W 303 Svalbard, введеного в дію у 2001 році.

Уряд Канади підписав угоду з Irving Shipbuilding Inc на будівництво патрульних кораблів арктичної зони (Arctic Offshore Patrol Ship, скорочено – AOPS) 16 січня 2015 року. Вартість угоди склала 3,1 млрд канадських доларів (2,56 млрд доларів США).

Наразі ці кораблі є найбільшими, що будуються для Королівських ВМС Канади за останні 50 років.

Арктика Канада Королівські ВМС Канади Патрульний корабель Світ Суднобудування