fbpx
ВМС оголосили тендер на ТО електромашин військових кораблів

ВМС оголосили тендер на ТО електромашин військових кораблів

ВМС України Судноремонт Україна Флот

ВМС ЗС України оголосили тендер на технічне обслуговування №2 електромашин військових кораблів.

Про це повідомляє Український мілітарний портал.

Загальна кількість електромашин – 8 одиниць, а оцінена вартість – 2 000 000 гривень.

Технічне обслуговування пройдуть:

  • гребні електродвигуни постійного струму GMFS -1813-10 (800В, 900А, 650кВт, 130 об/хв.) 1975 року виготовлення, напрацювання 24507 годин – 2 одиниці
  • головні генератори постійного струму типу GGED-1015-50 (400В, 912А, 365кВт, 500 об/хв.) 1975 року виготовлення, напрацювання 24900 годин – 4 одиниці
  • допоміжні генератори перемінного струму типу SSED-569-12 (400В, 504А, 340кВт, 500 об/хв.) 1975 року виготовлення, напрацювання 27950 годин – 2 одиниці

В ході технічного обслуговування мають провести наступні роботи:

  • перевірити стан колектора і глибину доріжок колектора (контактних кілець)
  • при необхідності відшліфувати колектор (контактні кільця),
  • прочистити доріжки між колекторними пластинами
  • у випадку, коли шліфуванням неможливо, проточити колектор (контактні кільця) не більш ніж до діаметра, відзначеного на торці колекторних пластин
  • перевірити знос і вільне пересування щіток у обоймі щіткотримача, стан їхніх контактних поверхонь, при зносі до 40-50% робочої висоти замінити запасними тієї ж марки( щітки притирати тільки скляним шліфувальним папером при нормальному натисканні пружин щіткотримача). Забороняється притирати щітки наждаковим шліфувальним папером
  • після повної чи часткової заміни щіток необхідно дати щіткам приробити до колектора (кільцям), поступово навантажуючи машину в плині 4-8 годин
  • перевірити і при необхідності відрегулювати відносне положення щіткотримача по окружності і по довжині колектора (контактного кільця) та зазор між нижнім краєм обойми щіткотримача і поверхнею колектора (контактного кільця) ;
  • переконатися в надійному контакті сполучних провідників (канатиків) із щітками
  • перевірити надійність кріплення траверси
  • у електричній машині постійного струму перевірити установку щіток на електричній нейтралі
  • перевірити стан бандажних кілець, що центрують, і стопорних кілець
  • перевірити стан вентиляційної крильчатки, наявність зазорів між крильчаткою і нерухомими частинами електричної машини
  • перевірити величину повітряного зазору між ротором (якорем) і статором (полюсами), що не повинна відрізнятися від формулярних величин для машин потужністю до 1000 кВт більш ніж на ± 5%.
  • перевірити, чи немає міжвиткових замикань шляхом виміру опорів ізоляції обмоток постійному струму. При вимірі температура обмоток не повинна відрізнятися від температури навколишнього середовища більш ніж на 5 °С.
  • при зниженому опорі ізоляції обмоток нижче припустимих норм промити обмотки, провести їх чищення і сушіння за технологією підприємства
  • перевірити стан та провести зміну змащення в підшипниках кочення, при зміні змащення дотримуватися зазначених в інструкції з експлуатації норм), при монтажі підшипників строго виконувати технологію зборки заводу виробника
  • Перевірити стан контактних кілець, при необхідності змінити полярність згідно з інструкцією з експлуатації
  • перевірити кріплення щіткотримачів і відстань між обоймами щіткотримачів і колектором (кільцями) , при необхідності відрегулювати з точністю до ± 0,5 мм відносне положення щіткотримача по окружності і по довжині колектора
  • перевірку і регулювання нейтралі електричних машин постійного струму виконувати при цілком притертих щітках і після регулювання положення щіткотримачів (розбивка щіток)
  • Перевірити стан та справність аварійно-попереджувальної сигналізації способом, прийнятим у системі, при необхідності провести регулювання або заміну
  • замірити питомий опір ізоляції дистиляту в контурі безпосереднього охолодження провідників обмоток машин і апаратів.,
  • При зниженні питомого електричного опору ізоляції нижче норми з’ясувати причину
  • промити систему водяного охолодження та замінити дистилят
  • у разі потреби замінити шихту іонообмінного фільтра
  • Включити електричну машину під навантаження, перевірити якість комутації електричних машин під навантаженням ( близькому до номінального але в будь якому разі не менш 50%),
  • перевірити комутацію щіток і її нагрів,
  • переконатися в справній роботі підшипників
  • переконатися в справній роботі системи охолодження
  • переконатися в справній роботі змащення
  • переконатися у відсутності неприпустимої вібрації і відновленні ушкодженого фарбування зовнішніх поверхонь
  • переконатися, що ступінь іскріння не перевищує 1,5 бала

Гарантійний термін експлуатації (гарантійне напрацювання) Виробів після надання послуг становить 14 місяців з дати підписання Сторонами Акту приймання Послуг за умови дотримання правил експлуатації Виробів, та збільшується на час перебування зразків у гарантійному ремонті у
Виконавця.

Термін виконання робіт з технічного обслуговування цих 8 електричних машин складає до 15 грудня 2020 року.


Сподобався матеріал? Підтримай незалежний проект - одна кава - 30 гривень - дозволять нам працювати для Вас!


➡ Приват 5168 7422 0031 9014

➡ Моно: 4441 1144 4179 6255

ВМС України Судноремонт Україна Флот