fbpx
Завершилась докова частина ремонту двох кораблів Морської охорони

Завершилась докова частина ремонту двох кораблів Морської охорони

«Григорій Куроп’ятников» (BG 50) «Поділля» (BG 62) «ЮГСУДОРЕМОНТ» Морська охорона Судноремонт

Завершилась докова частина ремонту й спустила на воду корабель Морської охорони  «Поділля» (BG-62), проекту 205П, шифр «Тарантул» судноремонтною компанією ТОВ «ПСК Сервіс»

Про це повідомляє Миколаїв – місто корабелів

Під час докування було відновлено зовнішню обшивку, валопроводи, кронштейни гребних валів, гвинти, стерновий пристрій тощо.

Зайшов на ремонт «Поділля» (BG-62) 3-го липня 2019-го року. Вже 9 липня він був піднятий на стапель для виконання докової частини робіт — очищення, дефектації, ремонту та фарбування зовнішньої обшивки, ремонту повздовжнього редану, ремонту валопроводів, кронштейнів гребних валів, гребних гвинтів та стернового пристрою.

Підняття на стапелі корабля «Поділля» (BG-62)

Менше ніж за два місяці ці роботи були завершені і корабель було спущено на воду:

«Поділля» (BG-62) завершує докову частину ремонту

Загальні характеристики корабля BG62 «Поділля», пр. 205П, шифр «Тарантул»

Довжина: 39.80 метрів
Ширина: 7.91 метрів
Осадка: 1.96 метрів
Швидкість: 34-36 вузлів
Дальність плавання: 1500 (11.5 вуз), 800 (20 вуз), 500 (35 вуз) миль
Автономність: 10 діб
Озброєння: 2х2 30-мм АУ АК-230

На цьому ж підприємстві тривають роботи на кораблі Морської охорони «Григорій Куроп’ятников» (BG50), проекту 1241.2, шифр «Молнія». Він зайшов на ремонт 6 червня 2019-го року та став на стапелі 13 червня.

«Григорій Куроп’ятников» (BG50) під час підйому на стапелі

У ході підготовчих робіт виконано ультразвукову діагностику товщин зовнішньої обшивки корпусу.

«Григорій Куроп’ятников» (BG-50) в ході докового ремонту

Згідно ремонтної відомості були виконані наступні роботи: очищення, дефектація, ремонт та фарбування зовнішньої обшивки корпусу та редану, заміна протекторів, ремонт дейдвудної системи та гребних валів, гвинто-стернової системи, якірно-швартового пристрою, донно-забортної арматури, системи головного двигуна, паливної системи, трубопроводів та цистерн, протипожежної системи, системи кондиціювання та вентиляції, фанової системи та інше.

«Григорій Куроп’ятников» (BG-50) завершує докову частину ремонту

Загальні характеристики корабля морської охорони «Григорій Куроп’ятников», проекту 1241.2, шифр «Молнія»

Водотоннажність: 495 тонн
Довжина: 56.40 метрів
Ширина: 10.21 метрів
Осадка: 2.10 метрів
Габаритна осадка: 3.30 метрів
Головні двигуни: 2х10000 к.с., дизелі М-507А
Швидкість: 32.87 вузлів
Дальність плавання: 1600 (12 вуз)
Автономність: 10 діб
Екіпаж: 36 осіб
Озброєння:
1х1 76 мм АУ АК-176М
1х6 30-мм АУ АК-630М
4х1 400 мм ОТА-40-204А
2х5 РБУ-1200М «Ураган»
ПЗРК
2 бомбоскидача
1х7 55 мм гранатомет МРГ-1 (РГ-55)

На обох кораблях залишилося провести роботи на надбудові, системи головного двигуна, паливної системи, трубопроводів та цистерн, протипожежної системи, системи кондиціювання та вентиляції, фанової системи та інше.

Після них  на доковий ремонт також стануть ще два кораблі – BG-57 «Миколаїв» (1988 р.буд., зав.№210),  та BG-63 «Павло Державін» (1987 р.буд., зав.№208).

«Григорій Куроп’ятников» (BG 50) «Поділля» (BG 62) «ЮГСУДОРЕМОНТ» Морська охорона Судноремонт