fbpx
«Завод 410 ЦА» завершив ремонт з модернізацією Ан-26 для ЗСУ

«Завод 410 ЦА» завершив ремонт з модернізацією Ан-26 для ЗСУ

410 Завод ЦА Авіаремонт Авіація Ан-24/26/30/32 ЗСУ Київ ПС ЗСУ Україна

Державне підприємство «Завод 410 ЦА» завершило капітальний ремонт з модернізацією Ан-26 для Повітряних Сил ЗСУ.

Про це повідомила пресслужба підприємства.

Ймовірно саме цей борт буде брати участь в урочистій передачі техніки наступного тижня з нагоди 30-ї річниці створення Збройних Сил України.

У серпні ми писали, що Державне авіаремонтне підприємство «Завод 410 ЦА» чекає упродовж 1-1,5 місяця надходження літаків Ан-30 та Ан-26 Повітряних Сил України для проведення ремонту та відновлення.

Літак Ан-26 Повітряних Сил ЗСУ на ДП «Завод 410 ЦА»

Тоді ж анонсовано ремонт «штурманської» версії – Ан-26Ш для Харківського національного університету Повітряних Сил імені Кожедуба на замовлення Повітряних Сил ЗС України.

Ще два літака Ан-26, що раніше були на зберіганні, минулого року передали з Повітряних Сил ЗСУ до 10-ї Морської авіаційної бригади і відправили на ДП «Завод 410 ЦА».

Ан-26 переданий до 10-ї бригади морської авіації

Літаки зі зберігання спочатку будуть відремонтовані та модернізовані для завдань покладених на 10 морську авіаційну бригаду ВМС ЗС України.

Коли саме прибув на ремонт та модернізацію переданий сьогодні Ан-26 не відомо, також не розголошується обсяг робіт з модернізації борта.

Державне підприємство «Завод 410 Цивільної Авіації», що входить до складу ДК «Укроборонпром», спеціалізується на діагностиці, ремонті, технічному обслуговуванні, переобладнанні та модернізації авіаційної техніки марки «Ан» в інтересах іноземних та внутрішніх замовників.


Дослідному інституту передано відремонтований Ан-26


Ан-26 (з кодифікації НАТО: Curl — «В’юнкий») — турбогвинтовий військово-транспортний літак. Ан-26 відрізняється високою стійкістю, легкістю керування, простотою техніки пілотування і хорошим оглядом з кабіни екіпажу, що робить його доступним льотчикам середньої кваліфікації.

Ан-26 Повітряних Сил ЗСУ

Високі злітно-посадкові якості і прохідність шасі, забезпечують літаку невибагливість до злітно-посадкових майданчиків і дозволяють цілий рік експлуатувати його на ґрунтових, трав’яних, галькових, піщаних, засніжених і розмоклих аеродромах відносно малих розмірів.


Сподобався матеріал? Підтримай незалежний проект - одна кава - 30 гривень - дозволять нам працювати для Вас!


➡ Приват 4149 6293 1808 2567

➡ Моно: 4441 1144 4179 6255


Побачили неточність чи маєте чим доповнити матеріал? Напишіть нам: info@mil.in.ua

Підписуйтесь на наші соцмережі:
Facebook
Twitter
YouTube
Телеграм
Viber


410 Завод ЦА Авіаремонт Авіація Ан-24/26/30/32 ЗСУ Київ ПС ЗСУ Україна