fbpx
Ремонт єдиного французького авіаносця

Ремонт єдиного французького авіаносця

ВМС Франції Судноремонт Флот

Єдиний французький авіаносець Charles de Gaulle (R91) вийшов з доку після 14 місяців ремонту, повідомляє Naval Today

Очікується, що вже цієї осені він має розпочати випробування після завершення всіх необхідних робіт, які включають модернізацію та перезавантаження ядерного палива.

Charles de Gaulle (R91) був спущений на воду у 1994 році, а вже через сім років став на озброєння ВМС Франції. Модернізація яка проводиться зараз дозволить експлуатувати авіаносець ще впродовж двадцяти років.

Проект авіаносця був розроблений у 1970-х рр. Передбачалось, що він стане головним у серії кораблів, що вони мали замінити тодішні французькі звичайні (не атомні) авіаносці «Клемансо» і «Фош». Але наразі введений в експлуатацію тільки один з них.

Корпус був закладений у квітні 1989 року на військово-морський верфі DCNS у Бресті. У травні 1994 року був спущений на воду з тоннажністю 35 500 т (це був найбільший військовий корабель, спущений у Західній Європі з 1951 року). Через гострий брак фінансування на тлі економічного спаду на початку 1990-х будівництво швидко почало відставати від графіку. Роботи над кораблем призупинялись чотири рази — у 1990, 1991, 1993 і 1995 роках. Нарешті 18 травня 2001 року, на п’ять років пізніше від запланованого терміну, «Шарль де Голль» був введений в експлуатацію. Загальна вартість будівництва склала 3 млрд. євро.

Короткі технічні характеристики:

Водотоннажність: 42 000 тонн

Довжина: 261 метр

Ширина: 64 метри

Осадка: 9,4 метри

Швидкість: 27 вузлів

Екіпаж: близько 2 тис осіб разом з персоналом авіакрила

Авіакрило: до 40 одиниць

 


Сподобався матеріал? Підтримай незалежний проект - одна кава - 30 гривень - дозволять нам працювати для Вас!


➡ Приват 5168 7422 0031 9014

➡ Моно: 4441 1144 4179 6255

ВМС Франції Судноремонт Флот