fbpx
Середня оцінка за держіспити наших молодих льотчиків – 4,3

Середня оцінка за держіспити наших молодих льотчиків – 4,3

L-39 Авіація Ан-24/26/30/32 Ми-8/17/171 ПС ЗСУ Україна Харків Харківщина

Курсанти четвертого – випускного – курсу авіаційного профілю Харківського університету Повітряних Сил ім. Івана Кожедуба на військовому аеродромі навчальної авіаційної бригади, що в Чугуєві на Харківщині, отримали індивідуальну оцінку з льотної підготовки в ході складання державного екзаменаційного іспиту.

Протягом 4,5 місяців 39 хлопців та одна дівчина на літальних апаратах типу Л-39, Ан-26Ш та вертольоті Мі-8МТ вдосконалювали свою фахову майстерність під час крайньої льотної практики в університеті.

Аби у повному обсязі забезпечити підготовку та складання держіспиту, командування бригади, де командиром військовий льотчик І-го класу полковник Сергій Бабенко, запросило допомогу в інших авіачастинах у виді двох літаків типу Л-39 та двох вертольотів Мі-8МТ.

Перед початком складання державного екзамену на аеродромі було організовано невеличкий мітинг, на якому начальник Харківського університету Повітряних Сил ім. Івана Кожедуба генерал-лейтенант Віктор Ткаченко побажав усім випускникам високих та головне стабільних результатів за фахом.

Іспити приймав заступник голови державної екзаменаційної комісії старший інспектор-льотчик апарату авіації Командування Повітряних Сил ЗС України полковник Володимир Гладчук.

Під час держіспиту курсанти виконували різні вправи – бойове застосування літака-винищувача по повітряних цілях і на складний пілотаж, польоти за маршрутом з умовною висадкою десанту, фігури складного пілотажу.

Попри усі негаразди із забезпеченням пальним для підготовки льотних кадрів цього року, вихідні результати випускників видового вишу порадували льотчиків-інструкторів – середній бал випускників склав “4,3”.

Найкращі результати продемонстрували сержант Ігор Стельмах, курсанти Василь Марунчак, Олексій Боціян та Надія Савченко.

За словами екзаменаторів, для виконання норм військового льотчика ІІІ-го класу четвертокурсникам не вистачило буквально по 10-12 годин. Тому, на відміну від випускників минулого року, коли у їхньому строю було 6 льотчиків ІІІ-го класу, новому поколінню авіації про це доводиться лише мріяти.

Так, загальний наліт майбутніх льотчиків-винищувачів у середньому складає по 135 годин, фахівці військово-транспортної авіації мають по 130 годин, кожен з військових штурманів – по 64, а вертолітники мають у своїх льотних книжках 40 годин льотного часу.

Попереду у четвертокурсників ще два держіспити з фізичної підготовки та захисту дипломного проекту.

Ритуал випуску з навчального закладу планується провести 23 жовтня.


Сподобався матеріал? Підтримай незалежний проект - одна кава - 30 гривень - дозволять нам працювати для Вас!


➡ Приват 4149 6293 1808 2567

➡ monobank: 4441 1144 4179 6255

➡ PayPal [email protected]

➡Patreon https://www.patreon.com/milinua  

 


Побачили неточність чи маєте чим доповнити матеріал? Напишіть нам: [email protected]

Підписуйтесь на наші соцмережі:
Facebook
Twitter
YouTube
Телеграм
Viber


L-39 Авіація Ан-24/26/30/32 Ми-8/17/171 ПС ЗСУ Україна Харків Харківщина