ВПС РФ вірять в реанімацію Іл-112 замість купівлі Ан-140
Командування Військово-повітряних сил (ВПС) Росії в кінці грудня представило Сергію Шойгу обгрунтування на відновлення проекту легкого військово-транспортного літака Іл-112.
Як повідомив “Известиям” високопоставлений представник ВВС, авіатори пропонують міністру вирішити це питання спільно з оборонним віце-прем’єром Дмитром Рогозіним.
– Іл-112 не можна назвати ідеальним літаком для сучасних ВПС, але ми сподіваємося, що в процесі доопрацювання він наблизиться до ідеалу, – заявило джерело.
Роботи з турбогвинтовими Іл-112 доручив заморозити в 2009 році тодішній міністр оборони Анатолій Сердюков. Основною причиною називалався брак фінансових коштів, але були і претензії технічного плану. Наприклад, обидва двигуни замість заявлених 3,5 тис. к.с. видали всього близько 2,8 тис.
Програма легкого військово-транспортного літака з’явилася в 2008 році, коли стало очевидно, що старі Ан-24, Ан-24Т та Ан-26 більше не можуть залишатися основними “робочими конячками” військово-транспортної авіації (ВТА). Їхні спадкоємці, згідно з виданими тактико-технічним завданням, крім сучасних льотних характеристик, повинні повторити сильну відмінну особливість ветеранів – здатність літати з грунтових аеродромів, маючи велике вантажне навантаження.
На вибір пропонувалися Іл-112 і спільний з Україною Ан-140Т. Ан-140Т – транспортний варіант цивільного Ан-140-100. Голова ради директорів самарського заводу “Авіакор” Сергій Лихарев (завод бере участь у проекті Ан-140) в інтерв’ю “Известиям” обіцяв, що Ан-140Т отримає рампу (вантажна панель в хвостовій частині літака) лише до 2015 року.
ПІДТРИМАЙ РОБОТУ РЕДАКЦІЇ "МІЛІТАРНОГО"
Навіть разовий донат в 30 грн чи підписка на $1 допоможе нам працювати і розвиватися далі. Спонсоруй незалежне мілітарне медіа - отримуй достовірну інфу.