fbpx
В Ізраїлі успішно перевірили концепцію Air Hopper

В Ізраїлі успішно перевірили концепцію Air Hopper

IAI (Israel Aerospace Industries) Ізраїль ОПК

Israel Aerospace Industries (IAI) успішно завершив підтвердження концепції безпілотного гелікоптера Air Hopper для високопосадовців оборонної промисловості та Армії оборони Ізраїлю.

Про це повідомляє Defense Aerospace

Новий безпілотний вертоліт призначений переважно для забезпечення логістики у місця, де доступ складний або небезпечний.

Нещодавно розроблений компанією апарат взяв участь у демонстрації двох сценаріїв, один з яких передбачав перенесення важкопораненого бійця до пункту евакуації для лікування, контролю життєвих показників у польоті і передачі їх наживо на землю. Другий сценарій моделював доставку матеріально-технічного забезпечення до ізольованого підрозділу на лінії фронту, до якого неможливо отримати доступ не ризикуючи іншими підрозділами.

Air Hopper базується на невеликому пілотованому вертольоті з вантажопідйомністю 100-180 кг (залежно від моделі), тривалістю польоту дві години і швидкістю до 120 км/год. Апарат працює на двигуні внутрішнього згоряння, який використовує звичайний 95-й бензин, і його ціна значно нижча, ніж у пілотованого транспортного вертольота. Це дозволяє закупити кілька безпілотних вертольотів для досягнення розгортання та недорогого забезпечення на лінії фронту, значно знижуючи ризик для людських життів.

Автономна тактична система логістичних конвоїв Air Hopper дозволяє здійснити забезпечення на полі бою під час бойових дій, запобігаючи втраті життів і зводячи до мінімуму ризики, з якими стикаються логістичні конвої, такі як закладення фугасів на дорогах, засідками або ураження з ПТРК. Оператор, що використовує автономну систему, наглядає за виконанням місії та транспортними засобами конвою в режимі реального часу із безпечної зони поза полем бою.

Відкрита архітектура системи робить її сумісною з низкою платформ без спеціальних адаптацій, підтримуючи рівень працездатності із вантажопідйомністю платформи. Апарат рухається самостійно і точно впродовж тривалих періодів часу, цілодобово, зокрема в складних польових умовах і в будь-яку погоду, не погіршуючи якості виконання, необхідної для успішного здійснення його місії.

Крім рульового пристрою для транспортних засобів, система поставляється зі складною системою управління, що дозволяє їй керувати багатьма іншими оперативними можливостями, такими як управління транспортним засобом, планування в реальному часі та оновлення маршрутів, оновлення схем поведінки конвою, отримання наживо даних місії, а також забезпечується системою передачі даних, яка дозволяє їй спілкуватися з транспортними засобами.

Шауль Шахар, Корпоративний віце-президент і генеральний директор IAI Military Aircraft Group сказав:

“Обидва кроки, що підтверджують концепцію системи, є важливою віхою для концерну у світі безпілотних транспортних засобів, розвиваючи майбутнє поле бою і пропонуючи оптимальні операційні рішення, які мінімізують ризики. Я вважаю, що ці події відкриють для нас багато дверей на місцевих і глобальних ринках, військових і цивільних”.

Матеріал підготував Степан Івасин

IAI (Israel Aerospace Industries) Ізраїль ОПК