“Замочування” техніки 79 бригади

Час читання: 1 хвилина

Нещодавно ми повідомляли про унікальний досвід наших десантників які виконуючи переправу через водну перешкоду вперше в історії ЗСУ застосували РСЗВ “Град” з парому. Сьогодні публікація про досвід 79 бригади, яка напередодні здійснила “замочування” своїх машин:

Зенітно-ракетний комплекс “Стріла-10” на воді

Так окрім звичних до форсування водних перешкод БТРів десантники перевірили наплаву свої САУ, зенітно-ракетні комплекси “Стріла-10” та інші спеціальні машини

САУ 2С1 “Гвоздина” наплаву
Машина управління артилерії на базі МТ-ЛБу наплаву

Попередньо, на всіх машинах, які залучалися до «замочування», були проведені необхідні роботи з герметизації корпусів. Екіпажі бойових машин пройшли відповідне навчання, засвоїли вимоги, обсяг і порядок виконання робіт для підготовки техніки до руху на плаву.

Підготовка БТР-80 до “замочування”

Машина, яка заходить у воду, спершу зачеплюється тросом з черговим тягачем для страхування. Після того, як машина заходить у воду до глибини приблизно 1 метр – зупинка. Екіпаж бойової машини візуально перевіряє герметичність корпусу зсередини, у моторному та у десантному відділенні, контролює роботу систем та механізмів, насосного обладнання.


Далі старший машини доповідає на берег про готовність чи неготовність здійснювати рух на плаву. Якщо рух дозволений, то екіпаж відчеплює страхувальний трос, а механік-водій вмикає передачу і далі бойова машина рухається на плаву. При виявлені критичного протікання, машина відразу повертається на берег.

 

За інформацією та матеріалами прес-служби ВДВ України


  • Підписуйтесь на наші сторінки у Facebook та Twitter. Також долучайтесь до нашого каналу у Telegam


  • Щодо роботи порталу пишіть Ваші побажання та зауваження нам на пошту: mail.milinua@gmail.com


    Авторизація
    *
    *
    Генерація паролю
    %d блогерам подобається це: