fbpx
Деталі модернізації Ан-26 для української армії

Деталі модернізації Ан-26 для української армії

410 Завод ЦА Ан-26 ЗСУ ПС ЗСУ

ДП “ЗАВОД 410 ЦА” завершив ремонт військово-транспортного літака Ан-26Ш Повітряних Сил Збройних Сил України та провів його часткову модернізацію.

Про це повідомляли прес-служба Міністерства оборони

Раніше цей борт був обладнаний як штурманський з відповідним обладнанням – робочими місцями для курсантів в салоні. Після його ремонту борт переобладнали на вантажний.

Окрім цього Ан-26 було модернізовано за вимогами українських військових. Практично усе встановлене на нього обладнання – українського виробництва.

Зокрема були замінене:

• радіоелектронне обладнання
• метеостанція з цифровими індикаторами
• системи попередження про зіткнення
• сучасна бортова навігаційно-посадкова система КУРС-93М
• авіаційні радіомаяки АРТЕКС-406-1
• системи реєстрації параметрів польотів БУР-4-1

Інформація по деяким новим системам доступна у мережі, наприклад КУРС-93М на офіційному сайті розробника:

Бортова інтегрована апаратура навігації та посадки КУРС-93М, розробки та виробництва “Український науково-дослідний інститут радіоапаратури”, призначена для забезпечення польотів повітряного судна з використанням сигналів радіомаяків VOR, виконання передпосадкових маневрів і заходу на посадку за сигналами радіомаяків системи ILS і СП-50, а також для обробки сигналів маркерних радіомаяків з видачею декодованої інформації в цифровій формі та у вигляді аналогових сигналів в бортові системи індикації та системи автоматичного керування, а також іншим споживачам.

Курс-93М

Аварійно-експлуатаційний реєстратор польотної інформації БУР-4-1 виготовляється українським підприємство ПАТ “НТК “Електронприлад”.

Аналогічні роботи з модернізації літаків виробництва ДП “Антонов” просуває Укроборонсервіс в інтересах іноземних замовників.

 

410 Завод ЦА Ан-26 ЗСУ ПС ЗСУ