fbpx
Aron і Sonartech об’єдналися для створення протичовного літака

Aron і Sonartech об’єдналися для створення протичовного літака

Авіабудування Авіація Азія Морська авіація Південна Корея (Республіка Корея) Світ

Компанії Aron і Sonartech об’єдналися, щоб створити варіант протичовного літака Aron M80.

Про це повідомляє Мілітарний.

Згідно інформації від Naval News стало відомо, що триває робота по створеню гідролітака для виявлення підводних човнів.

“Літак є надзвичайно ефективною протичовновою платформою, оскільки він економічно вигідний”, – заявив Янг-юн Джун віце-президент компанії Aron. M80 зможе нести 24 гідроакустичні буї Sonartech, має максимальну швидкість польоту 250 кілометрів на годину з дальність 800 кілометрів. M80 запускає буї в океан з метою виявлення підводних човнів. “Це звільняє набагато дорожчі платформи, такі як P-8 Poseidon, що дозволяє їм проводити інші операції “.

Окрім того, боковий гідролокатор Sonartech, встановлений під кабіною, дозволяє літаку виконувати функцію спостережного судна при плаванні. “Оскільки літак поки що перебуває на стадії розробки, ми навіть шукаємо способи зробити гідролокатор висувним”, – заявив Джун.

https://youtu.be/Z35Z8xIqOoc

У компанії Aron також зазначили, що, незважаючи на те, що гідролітак призначений насамперед для допомоги у протичовновій обороні, там вважають, що літак буде досить універсальним для використання в широкому спектрі завдань.

“Максимальна швидкість плавання – 120 кілометрів на годину. Крейсерська швидкість плавання становитиме десь від 50 до 60 кілометрів на годину. Це робить гідролітак швидшим, ніж більшість морських кораблів. У поєднанні з тим, що літак може нести до 16 [корегованих 70 мм реактивних боєприпасів] Bigung (비궁) Low cOst Guided Imaging Rockets, ми очікуємо, що платформа буде ефективною зброєю проти швидких малих бойових суден, таких як північнокорейські ракетні катери. Більше того, цивільний варіант літака вже існує , тоді як медичний варіант також знаходиться в стадії розробки.“, – сказав Янг-юн Джун.

Компанія вже розпочала переговори з декількома країнами щодо експорту. “Ми беремо участь у переговорах з 12 різними країнами, включаючи Туреччину, Італію, Саудівську Аравію та Індонезію,“- повідомив Джун.

Очікується, що виробництво гідролітака у цій версії, розпочнеться в лютому наступного року.

На початку травня, цього року, стало відомо, що Південнокорейська Адміністрація оборонних програм закупівель (DAPA), оголосила про план закупівлі багатоцільових штурмових вертольотів місцевого виробництва, для Корпусу морської піхоти.

Закупівля і створення гелікоптерів спрямовано на посилення можливостей десантно-штурмової служби, особливо на північно-західних островах поблизу міжкорейського кордону, шляхом надання, зокрема, вогневої підтримки з повітря. Майбутній вертоліт повинен бути сумісним для здійснення операцій поряд із іншими повітряними машинами, що вже знаходяться на службі у ВМС країни.

Нові машини призначені для транспортування особового складу та здіймнення десантування, вогневої підтримки з повітря, вони надійдуть на озброєння морської піхоти.

Авіабудування Авіація Азія Морська авіація Південна Корея (Республіка Корея) Світ