Перші турецькі двигуни надійшли для оснащення крилатих ракет
Відбулися перші поставки турецьких турбореактивних двигунів KTJ-3200 для оснащення крилатих ракет.
Про це інформує Мілітарний.
Турбореактивний двигун KTJ-3200 розроблений повністю за рахунок турецьких ресурсів та буде використаний в турецьких протикорабельних та крилатих ракетах ATMACA і SOM, повідомляє TRT.
Очікується , що перші пуски крилатої ракети SOM, оснащеної двигуном KTJ-3200, будуть проведені в 2022 році.
Двигуни KTJ-3200 виробництва компанії Kale Arge, в майбутньому будуть інтегровані в різні крилаті ракети турецького виробництва.
Новий двигун пройшов випробування на витривалість, потрапляння води, деформацію, були перевірені його екологічні характеристики.
KTJ-3200 аналогічний французькому турбореактивному двигуну TR40, який раніше використовувувся на турецьких ракетах. Продуктивність турецького і французького двигунів мало чим відрізняється.
Двигун здатний підтримувати політ ракети протягом усієї її місії, тобто протягом приблизно 20 хвилин.
У Туреччині розробку називають першим важливим кроком вітчизняної промисловості в напрямку подальшого створення авіаційних двигунів.
У Туреччині представили вітчизняний двигун для БПЛА
У серпні, розроблена компанією Roketsan, ракета Atmaca у наземній версії була вперше продемонстрована в рамках виставки IDEF’21 в Стамбулі. Нова версія ракети Atmaca під назвою Kara Atmaca була розроблена для потреб командування Сухопутних військ Туреччини
Відмінність від морської версії ракети Atmaca, полягає у наявносту у Kara Atmaca інфрачервоної головки самонаведення. Таким чином, сухопутні підрозділи отримають здатність вражати наземні цілі. Ракети Kara Atmaca в індивідуальних транспортно-пускових контейнерах, у кількості чотирьох одиниць, розміщуються на колісному шасі з формулою 8×8.
ПІДТРИМАЙ РОБОТУ РЕДАКЦІЇ "МІЛІТАРНОГО"
Навіть разовий донат в 30 грн чи підписка на $1 допоможе нам працювати і розвиватися далі. Спонсоруй незалежне мілітарне медіа - отримуй достовірну інфу.