Росіяни виявили рештки ударного дрона cхожого на британський Banshee
На Донеччині були знайдені залишки ударного реактивного безпілотника, що схожий на британські дрони Banshee Jet 80.
Новина була оприлюднена в мережі.
19 лютого росіяни опублікували зображення нібито перехопленого безпілотника в Новоазовському районі Донецької області, межі якого знаходяться в 60 кілометрах від лінії фронту.
Схожий на британський Banshee Jet 80 безпілотник з реактивним авіаційним двигуном отримав лише незначні пошкодження при падінні.
Автори відео заявляють, що безпілотник був оснащений 7-кілограмовою бойовою частиною. Імовірно, вона вона була елементом носової частини літака та знаходиться окремо від інших решток на відео.
На відео також можна побачити, що на закрилках безпілотника розміщені зауваження англійською “NO HAND”, що означає “не братись руками”.
Порівняно з оригінальним дроном-мішенню Banshee Jet 80, що був розроблений британською корпорацією QinetiQ, помічений на донеччині безпілотник має змінене хвостове оперення.
У той же час загальна форма фюзеляжу, сопла реактивного двигуна та технічні отвори співпадають з такими ж на британському БПЛА.
Поява цього безпілотника корелює з минулорічними заявами Великої Британії про передачу Україні ударних безпілотників великого радіусу дії. Тоді, однак, тип та назва безпілотника не називались.
Британською стороною зазначалось, що “сотні нових ударних безпілотників дальнього радіуса дії з дальністю польоту понад 200 км” мають надійти протягом кількох місяців.
Banshee Jet 80
Оригінальний Banshee Jet 80 був розроблений в якості безпілотника-мішені для Королівських військово-морських сил Великої Британії.
Він оснащений двома реактивними двигунами які забезпечують тягу, еквівалентну 45 кг кожен. Загальна тяга у 90 кг забезпечує безпілотнику швидкість до 200 м/с (720 км/год).
Час польоту Banshee складає 45 хвилин. Він може досягати дальності понад 100 км і максимальної висоти у 9144 метри.
У безпілотник інтегровано комбіновану систему управління від QinetiQ. Система авіоніки включає тривісну інерціальну систему з корекцією по супутниковим сигналам та цифровим автопілотом.
На борту також присутні системи цифрової телеметрії та автономна навігація за маршрутними точками, що забезпечують можливості відстеження та телеметрії.
Крім того, безпілотник може забезпечувати контрольований політ у морі на мінімальній висоті у 5 метрів завдяки інтегрованому радіовисотоміру.
ПІДТРИМАЙ РОБОТУ РЕДАКЦІЇ "МІЛІТАРНОГО"
Навіть разовий донат в 30 грн чи підписка на $1 допоможе нам працювати і розвиватися далі. Спонсоруй незалежне мілітарне медіа - отримуй достовірну інфу.