У Пакистані заклали першу субмарину класу Hangor
У Пакистані розпочалося будівництво перших двох підводних човнів класу Hangor.
На верфі KS&EW у Карачі заклали перший дизель-електричний підводний човен класу Hangor.
Також одночасно пройшла церемонія різання першої сталі для ще однієї такої субмарини.
Раніше Ісламабад уклав з Пекіном контракт на постачання національному флоту восьми субмарин класу Hangor. Церемонія різання сталі відбулася у 2021 році.
За умовами угоди, перші чотири субмарини збудують на верфі Wuchang Shipbuilding Industry Group (WSIG) у Китаї, а решту – у Пакистані.
Отже дві субмарину класу Hangor, які почали будувати на верфі в Карачі, стануть п’ятою та шостою в серії.
На церемонії були присутні представники китайської China Shipbuilding Offshore Company (CSOC) та інші високопосадовці, у тому числі почесні гості з посольства Китаю.
Раніше представники CSOC пообіцяли, що компанія надасть усі необхідні ресурси для безперебійного виробництва підводних човнів у Пакистані.
Підводні човни класу Hangor стали експортним варіантом китайських субмарин класу Type-039A/041. Пакистан погодився на покупку восьми таких субмарин у квітні 2015 року.
Передбачалося, що Китай передасть замовнику головний підводний човен Hangor до кінця 2022 року, але поки що Пакистан його не отримав.
Інші три субмарини заплановані до постачання протягом 2023 року. Підводні човни, побудовані безпосередньо в Пакистані, повинні ввести в дію до 2028 року.
Пакистан не розкриває подробиць про підсистеми субмарин класу Hangor та склад озброєння. Місцеві ЗМІ припускають, що субмарини оснастять незалежною енергетичною установкою, але представники флоту офіційно це не підтверджують. Довжина підводних човнів складе 76 метрів, водотоннажність – 2800 тонн.
ПІДТРИМАЙ РОБОТУ РЕДАКЦІЇ "МІЛІТАРНОГО"
Навіть разовий донат в 30 грн чи підписка на $1 допоможе нам працювати і розвиватися далі. Спонсоруй незалежне мілітарне медіа - отримуй достовірну інфу.