
Українські військові оцінили бронетранспортери М113
Український військовий, що служить механіком ремонтного підрозділу, оцінив передані союзниками гусеничні бронетранспортери М113.
Відео з ним оприлюднило видання Арміяinform.
Командир взводу ремонту бронетехніки головний сержант Михайло, який відновлює військову техніку у польовому пункті технічного обслуговування, розповів кореспонденту видання про роботу та обслуговування М113.
Одним із бронетранспортерів, що ремонтувались у той момент у підрозділі, виявився локалізований німецький М113 G3. Михайло, що в мирному житті працював механізатором агропідприємства, одразу впізнав знайомі вузли та агрегати.
“Не смійтеся, але М113 — це по суті той же самий комбайн. Тільки косить не пшеницю, а ворогів“, — говорить він.
За словами механіка, аналогічні за компонуванням силові агрегати застосовуються у популярних на українському ринку комбайнах компанії John Deer. Це дозволило йому легко розібратися в ремонті двигуна цього бронетранспортера.
Головними конструктивними перевагами М113, як зазначив механік, є доступність запчастин, а також простота та доступність самої конструкції.
“Відразу видно абсолютно іншу інженерну школу. Проєктувальники і конструктори подбали не лише про комфорт екіпажу та десанту, але й про те, щоб під час ремонту у полі не треба було розбирати пів машини, аби дістатися до проблемного місця.
До прикладу, в цьому медично-евакуаційному М113 є проблеми із клапанами. Ми підігнали «БРЕМ» зі стрілою, без проблем зняли двигун. Зараз підвезуть необхідні деталі й проведемо заміну. Все поставимо назад і машина знову в строю!“, – каже Михайло.

Михайло додає, що в машинах йому також подобається акуратність збірки – ніде не підтікають рідини, в десантному відділенні на підлозі не утворюється калюжа з мастила та палива, як це буває в радянській бронетехніці.
“Пам’ятаю, як ми на строковій під час навчань замазували щілини в БТР «гарматним салом», перед тим, як виконувати переправу через водну перешкоду. Тут цього робити не потрібно. Вся конструкція герметична, без додаткових маніпуляцій”.
Зі слів армійського техніка, ремонтувати М113 доводиться рідше та простіше, ніж радянські БМП чи БТР.
“Ми з хлопцями вже освоїли основні технологічні цикли і по двигунах, і по паливній системі, і по ходовій“, — зазначив механік.
Також в рамках навчального проєкту перекладачі “Мілітарного” підготували випуск у стилі коміксу про технічне обслуговування гусеничних бронетранспортерів M113. У випуску перекладу ви зможете дізнатись:
- Як уникнути пожежі у моторному відсіку
- Як визначити що гусениці почали зноситись
- Що таке поворотне керування у старіших версіях М113
- Як обслуговувати рампу
- Як обслуговувати чохли на димовій установці
ПІДТРИМАЙ РОБОТУ РЕДАКЦІЇ "МІЛІТАРНОГО"
Навіть разовий донат в 30 грн чи підписка на $1 допоможе нам працювати і розвиватися далі. Спонсоруй незалежне мілітарне медіа - отримуй достовірну інфу.
Приватбанк (карта)
4149 6293 1808 2567
Monobank (карта)
4441 1144 4179 6255
Рахунок в UAH (IBAN)
UA913052990000026205663490220
Рахунок в USD (IBAN)
UA103052990262076400940026003
ETH
0x6db6D0E7acCa3a5b5b09c461Ae480DF9A928d0a2

BTC
bc1qv58uev602j2twgxdtyv4z0mvly44ezq788kwsd

USDT
TMKUjnNbCN4Bv6Vvtyh7e3mnyz5QB9nu6V
