fbpx
“Антонов” попереджає РФ про небезпеку самостійної модернізації Ан-124

“Антонов” попереджає РФ про небезпеку самостійної модернізації Ан-124

Сусіди

Модернізація військово-транспортних літаків Ан-124 “Руслан” Міноборони РФ без участі українських розробників з держпідприємства “Антонов” загрожує безпеці польотів. Про це в Москві в ході міжнародної наукової конференції “Російсько-українські відносини: реалії і перспективи” сказав президент – генеральний конструктор ДП “Антонов” Дмитро Ківа, передає власний кореспондент Укрінформу в РФ.

 

“Нині які унікальні речі відбуваються щодо літаку – зараз головний конструктор російської фірми підписує технічне завдання на модернізацію наших літаків. Це не жарт, це питання безпеки”, – сказав Д. Ківа. Він нагадав, що в середині 90-х російська сторона самостійно подовжувала ресурс літакам “Ан”, і це закінчилося катастрофою і загибеллю в 1996 році командування Ленінградського військового округу. Д. Ківа зазначив, що поновлення серійного виробництва цього літака “за дивним збігом обставин” загальмувалося, хоч були прийняті спільні рішення і проводилися робочі зустрічі на Ульяновському авіазаводі.

 

Він нагадав, що в програмі Ан-124 введено в дію 148 російських підприємств, які дають близько 250 тис. робочих місць. Д. Ківа повідомив, що в цілому в Росії на сьогодні експлуатується 2443 літаки “Ан”. У Міноборони РФ знаходиться на озброєнні 13 літаків Ан-124. Як відомо, 7 серпня 2012 року заступник міністра промисловості та торгівлі РФ Юрій Слюсар на нараді про розвиток регіональних авіаперевезень пасажирів за участю прем’єр-міністра Дмитра Медведєва заявив, що Мінпромторг РФ збирається внести зміни в літаки лінійки “Ан” без узгодження з українськими розробниками. За словами Слюсаря, в практиці ІКАО (Міжнародна організація цивільної авіації) існують правила, за якими не тільки розробник, але і експлуатант має право вносити незначні зміни в конструкцію літака, в тому числі ремоторизацію тощо.

Сусіди