Мотор Січ хоче запустити виробництво МСБ-2 вже цього року

Цього року ВАТ “Мотор-Січ” (м. Запоріжжя) має намір запустити серійне виробництво вітчизняного вертольоту МСБ-2. Про це УНН повідомили у прес-службі Державної компанії “Укрспецекспорт”. Згідно з повідомленням, випуск вертольотів МСБ-2 буде відбуватися під залучені держгарантії і інші джерела в розмірі 109,4 млн. грн.

Крім цього, підприємство почне розробку перспективного вертольота злітною масою 5-6 тон і разом з ДП “Івченко Прогрес” – розробку турбореактивного двоконтурного двигуна АІ-28, призначеного для перспективних модифікацій літаків, у тому числі для лінійки регіональних літаків Ан-148. Сума, залучена для виробництва цієї техніки, – 632,6 млн. грн.

Як раніше повідомляв УНН, генеральний директор Державного концерну “Укроборонпром” Сергій Громов допускає консолідацію підприємств Концерну та ВАТ “Мотор-Січ”.

“Створення комплексної програми розвитку підприємств ОПК – найважливіше завдання, поставлене Президентом України Віктором Януковичем. Безумовно, для цього потрібно визначити джерела фінансування”, – заявив генеральний директор ДК “Укроборонпром”.

С.Громов підкреслив важливість галузевої кооперації між підприємствами, у тому числі в рамках державно-приватного партнерства.

“У сучасному світі консолідація промислових активів, особливо у сфері високих технологій, є неминучим фактом. Виживає найсильніший гравець, а таким він стає за рахунок технологічної, промислової і фінансової консолідації”, – прокоментував С.Громов можливість злиття флагманів національного двигунобудування ДП “Івченко- Прогрес “, що входить до Концерн і ВАТ” Мотор-Січ “.

“Історія знає різні приклади об’єднання, як на транснаціональному рівні, (корпорація” Airbus “), так і всередині країни.” Укроборонпром “також є успішним прикладом об’єднання підприємств однієї галузі. Позитивна динаміка обсягів продажів, виробництва, прибутку Концерну підтверджують правильність прийнятого Президентом рішення “, – заявив С.Громов.

За його словами, розширення внутрішнього ринку, зниження залежності від зовнішніх ринків, диверсифікація виробництва та імпортозаміщення – ключові завдання, що стоять зараз перед Концерном.

“Ми робимо максимальний акцент на ринках військової продукції, оскільки ця продукція дає максимальний дохід. Однак, без використання внутрішнього ринку існує загроза дестабілізації роботи підприємств”, – підкреслив Сергій Громов.

Матеріали по темі:

ЗСУ приймуть на озброєння Мі-8МСБ

Випробування Мі-8МСБ

Мі-8МСБ випробовуватимуть обледенінням в Криму

«Мотор-Січ» продемонструвала модернізований Мі-8МСБ

Мі-8МСБ1 будуть збирати на “Авіаконі”


Підписуйтесь на наші сторінки у Facebook та Twitter. Також долучайтесь до нашого каналу у Telegam


  • Щодо роботи порталу пишіть Ваші побажання та зауваження нам на пошту: mail.milinua@gmail.com


    Авторизація
    *
    *
    Генерація паролю