Embraer прискорила складання літака KC-390 Millennium для Угорщини
Компанія Embraer продовжує просуватися вперед у виробництві першого літака KC-390 Millennium для Збройних сил Угорщини.
Нині Embraer збирає напівкрила на фюзеляжі літака, причому обидві конструкції вже пофарбовані у кольори Повітряних сил Угорщини.
У листопаді 2020 року уряд Угорщини підписав контракт з Embraer на придбання двох літаків KC-390.
«Ми регулярно стежимо за складання нашого першого КС-390, і виробництво літака значно випереджає те, що було передбачено в контракті порівняно з початковими планами», – розповів полковник Ласло Надь, начальник відділу розробок систем ПС Командування угорських сил.
Угорщина також встановила добрі відносини з бразильськими Повітряними силами, що дає їм можливість для консультацій.
Випробування першого літака розпочнуться у другій половині 2023 року, а постачання відбудеться у другому кварталі 2024 року.
Виробництво другого літака КС-390 для Угорщини планується розпочати у грудні 2022 року, і очікується, що його буде доставлено до кінця 2024 року.
KC-390 Millennium
KC-390 Угорщини повністю сумісний з НАТО не лише з точки зору апаратного забезпечення, а й з точки зору конфігурації авіоніки та зв’язку.
Крім того, система дозаправки на KC-390 дозволяє заправляти угорські винищувачі JAS 39 Gripen, а також інші літаки, які використовують ту саму технологію.
Літак повністю відповідає вимогам Угорщини, він здатний виконувати різні види військових та цивільних завдань. У тому числі медичну евакуацію, транспортування вантажів та військ, високоточне десантування вантажів, десантні операції та дозаправку у повітрі.
KC-390 може транспортувати 26 т вантажу, розвивати максимальну швидкість 470 вузлів (870 км/год), застосовуватись на ґрунтових або пошкоджених злітних посадкових смугах.
Дальність польоту з 23 т вантажу – 1380 морських миль (2556 км), перегонна дальність із внутрішніми баками – 4640 морських миль. Практична стеля складає 11 км. KC-390 оснащений двома турбореактивними двоконтурними двигунами V2500-E5 компанії International Aero Engines, найновішою авіонікою, задньою рампою та вдосконаленою системою обробки вантажів, а також РЛС «Gabbiano» групи Leonardo.
ПІДТРИМАЙ РОБОТУ РЕДАКЦІЇ "МІЛІТАРНОГО"
Навіть разовий донат в 30 грн чи підписка на $1 допоможе нам працювати і розвиватися далі. Спонсоруй незалежне мілітарне медіа - отримуй достовірну інфу.