fbpx
В Україні зареєстрували два Ан-148 із Росії

В Україні зареєстрували два Ан-148 із Росії

Авіація Ан-148/158/178 Росія Сусіди Україна

У державному реєстрі цивільних повітряних суден України з’явилися два літаки Ан-148, які раніше літали в Росії.

Про це повідомляє Мілітарний з посиланням на Avianews.

За даними онлайн-радарів, один з авіалайнерів з новим українським номером UR-CTC у жовтні прибув з Кишинева в аеропорт Бориспіль.

Другий борт з реєстрацією UR-CTF поки перебуває у Кишиневі. Обидва Ан148 зареєстровані на нову українську авіакомпанію Air Ocean Airlines. Їх новим власником значиться компанія Cyprus aircraft leasing 2 (Cal) LTD.

Ан-148 з номером UR-CTC

У державному реєстрі юридичних осіб значиться, що нова авіакомпанія заснована 27 серпня 2020 року. Її власником вказано Романа Трохимчука, а директором – Миколу Мельниченка.

Для отримання сертифіката експлуатанта та старту польотів авіакомпанії потрібно було зареєструвати в Україні мінімум два літаки.

Ан-148 з номером UR-CTF

Зазначені Ан148 літали в російській авіакомпанії «Ангара» з реєстраціями RA-61711 і RA-61714. Вона їх отримала через лізингову компанію «Ильюшин Финанс Ко».

В ході експлуатації авіакомпанія зіткнулася з проблемами з підтримки льотної придатності літаків на тлі загострення відносин Росії та України та політики санкцій. Це призвело до простою повітряних суден.

У серпні обидва Ан148 опинилися в Кишиневі. На їх фюзеляжі були залишки лівреї колишнього експлуатанта і номера українського реєстру UR-CTC і UR-CTF.

Нагадаємо, у вересні Мілітарний повідомляв, що українська авіакомпанія стала новим оператором трьох російських Ан-148.

Ан-148-100Е російської авіакомпанії «Ангара»

Три машини з реєстраційними номерами RA-61711, RA-61713, RA-61714 «Ангара» отримала в лізинг від ВАТ «Ильюшин Финанс Ко» (ІФК) у 2012 році. Ще два борти RA-61709 і RA-61710 – від «Сбербанк Лизинг Норд» у 2014 році.

Російська авіакомпанія «Ангара» повернула лізингодавцю ВАТ «Ильюшин Финанс Ко.» два з трьох літаків Ан-148-100E. Ситуація з компонентами та технічною підтримкою Ан-148 стала критичною, говорив в кінці 2020 року директор «Ангари» Сергій Саламатов.

Авіація Ан-148/158/178 Росія Сусіди Україна