ЗСУ отримали модернізований Ан-26
Державне підприємство «Завод 410 ЦА» передало бригаді транспортної авіації Повітряних Сил ЗСУ відремонтований та модернізований літак Ан-26.
Про це повідомляє АрміяInform
Серед основних складових ремонту та модернізації таких літаків, окрім загального подовження ресурсу льотної придатності − оновлення курсових систем, передавального, реєстраційного, метеонавігаційного обладнання, радіолокаційних станцій та іншої бортової апаратури.
Інформації щодо комплекту модернізації цього борту інформації немає, проте цього року вже було передано до Повітряних Сил ЗС України модернізований Ан-26, який отримав нові прилади.
Зокрема були замінене:
- радіоелектронне обладнання
- метеостанція з цифровими індикаторами
- системи попередження про зіткнення
- сучасна бортова навігаційно-посадкова система КУРС-93М
- авіаційні радіомаяки АРТЕКС-406-1
- системи реєстрації параметрів польотів БУР-4-1
Інформація по деяким новим системам доступна у мережі, наприклад КУРС-93М на офіційному сайті розробника:
Бортова інтегрована апаратура навігації та посадки КУРС-93М, розробки та виробництва “Український науково-дослідний інститут радіоапаратури”, призначена для забезпечення польотів повітряного судна з використанням сигналів радіомаяків VOR, виконання передпосадкових маневрів і заходу на посадку за сигналами радіомаяків системи ILS і СП-50, а також для обробки сигналів маркерних радіомаяків з видачею декодованої інформації в цифровій формі та у вигляді аналогових сигналів в бортові системи індикації та системи автоматичного керування, а також іншим споживачам.
Аварійно-експлуатаційний реєстратор польотної інформації БУР-4-1 виготовляється українським підприємство ПАТ “НТК “Електронприлад”.
Аналогічні роботи з модернізації літаків виробництва ДП “Антонов” просуває Укроборонсервіс в інтересах іноземних замовників.
ПІДТРИМАЙ РОБОТУ РЕДАКЦІЇ "МІЛІТАРНОГО"
Навіть разовий донат в 30 грн чи підписка на $1 допоможе нам працювати і розвиватися далі. Спонсоруй незалежне мілітарне медіа - отримуй достовірну інфу.