fbpx
«СААБ» продовжує розробку нових варіантів БПЛА «Скелдар»

«СААБ» продовжує розробку нових варіантів БПЛА «Скелдар»

Технології

Компанія «СААБ» озвучила деталі програми подальшої розробки БПЛА вертолітного типу «Скелдар», включаючи оснащення новими датчиками і створення морської версії, повідомляє «Інтернешнл діфенс рев’ю».

Льотні випробування останньої версії БЛА V-200 «Скелдар», який може нести корисне навантаження 40 кг, почалися в травні 2010 року. Крім встановлених електрооптичних датчиків, типових для БПЛА даного типу, «СААБ» розглядає можливість його оснащення РЛС з синтезованою апертурою / індикатором рухомих цілей, системою радіоелектронної розвідки, обладнанням для ретрансляції та трикоординатною системою картографування.

БПЛА V-200 оснащений знімними гвинтами, розвиває максимальну швидкість до 130 км / год, автономність – 5 год, дальність дії – 100 км, висота польоту – до 13 тис. футів.

За заявою розробників, БПЛА може виконувати завдання у складних метеорологічних умовах і при базуванні на борту корабля.

Розроблена наземна станція управління здатна взаємодіяти з будь-яким БПЛА, відповідним STANAG 4586. Станція може бути розміщена на платформі автомобіля або корабля.

БПЛА будуть функціонувати у взаємодії з розробленими «СААБ» розвідувальними контейнерними системами SSIC (Sensor Source Intelligence Cells).

SSIC розміщені в стандартних контейнерах довжиною 6,1 м, в яких обладнано чотири автоматизованих робочих місця для операторів. Оператори здійснюють обробку та аналіз розвідувальної інформації і даних від датчиків винищувачів «Гріпен». Перша система SSIC буде поставлена ​​ВПС Швеції у вересні, друга – в листопаді цього року.

У відповідь на потребу ВМС, компанія прийняла рішення розробити морський варіант БПЛА «Скелдар» під позначенням V-200M. Це вимагає модернізації платформи, а також оснащенням її системою автоматичного зльоту і посадки .Згідно початковим вимогам, апарат повинен виконувати завдання в умовах 3 бального шторму. Морські випробування БЛА очікуються в першій половині поточного року.

Демонстрація БПЛА «Скелдар» потенційним зарубіжним замовникам відбулася в грудні 2010 року, додаткова презентація запланована на 2011 рік. На поточний момент виготовлені 6 дослідних зразки.

Потенційно БПЛА може нести підвішений вантаж, однак поки компанія не може протистояти ефекту хиткого в польоті вантажу.

Найближчим часом «СААБ» проведе додаткові випробування БЛА V-200 для перевірки літних характеристик, а також розробить двигун на важкому паливі .

Компанія провела початкові дослідження для розробки БЛА великих розмірів вагою 600 кг з метою збільшення автономності польоту і ваги корисного навантаження.

 

Технології