«СААБ» продовжує розробку нових варіантів БПЛА «Скелдар»
Компанія «СААБ» озвучила деталі програми подальшої розробки БПЛА вертолітного типу «Скелдар», включаючи оснащення новими датчиками і створення морської версії, повідомляє «Інтернешнл діфенс рев’ю».
Льотні випробування останньої версії БЛА V-200 «Скелдар», який може нести корисне навантаження 40 кг, почалися в травні 2010 року. Крім встановлених електрооптичних датчиків, типових для БПЛА даного типу, «СААБ» розглядає можливість його оснащення РЛС з синтезованою апертурою / індикатором рухомих цілей, системою радіоелектронної розвідки, обладнанням для ретрансляції та трикоординатною системою картографування.
БПЛА V-200 оснащений знімними гвинтами, розвиває максимальну швидкість до 130 км / год, автономність – 5 год, дальність дії – 100 км, висота польоту – до 13 тис. футів.
За заявою розробників, БПЛА може виконувати завдання у складних метеорологічних умовах і при базуванні на борту корабля.
Розроблена наземна станція управління здатна взаємодіяти з будь-яким БПЛА, відповідним STANAG 4586. Станція може бути розміщена на платформі автомобіля або корабля.
БПЛА будуть функціонувати у взаємодії з розробленими «СААБ» розвідувальними контейнерними системами SSIC (Sensor Source Intelligence Cells).
SSIC розміщені в стандартних контейнерах довжиною 6,1 м, в яких обладнано чотири автоматизованих робочих місця для операторів. Оператори здійснюють обробку та аналіз розвідувальної інформації і даних від датчиків винищувачів «Гріпен». Перша система SSIC буде поставлена ВПС Швеції у вересні, друга – в листопаді цього року.
У відповідь на потребу ВМС, компанія прийняла рішення розробити морський варіант БПЛА «Скелдар» під позначенням V-200M. Це вимагає модернізації платформи, а також оснащенням її системою автоматичного зльоту і посадки .Згідно початковим вимогам, апарат повинен виконувати завдання в умовах 3 бального шторму. Морські випробування БЛА очікуються в першій половині поточного року.
Демонстрація БПЛА «Скелдар» потенційним зарубіжним замовникам відбулася в грудні 2010 року, додаткова презентація запланована на 2011 рік. На поточний момент виготовлені 6 дослідних зразки.
Потенційно БПЛА може нести підвішений вантаж, однак поки компанія не може протистояти ефекту хиткого в польоті вантажу.
Найближчим часом «СААБ» проведе додаткові випробування БЛА V-200 для перевірки літних характеристик, а також розробить двигун на важкому паливі .
Компанія провела початкові дослідження для розробки БЛА великих розмірів вагою 600 кг з метою збільшення автономності польоту і ваги корисного навантаження.
ПІДТРИМАЙ РОБОТУ РЕДАКЦІЇ "МІЛІТАРНОГО"
Навіть разовий донат в 30 грн чи підписка на $1 допоможе нам працювати і розвиватися далі. Спонсоруй незалежне мілітарне медіа - отримуй достовірну інфу.