Проект річкового трамваю для приміських сполучень
Проект річкового трамваю розроблено у Студентському Конструкторському Бюро “Яхта” Кораблебудівного інституту НУК по заказу Миколаївської мерії для пасажирських та туристичних перевезень по Південному Бугу.
Загальні характеристики проекту:
Водотоннажність, т – 27,81
Дедвейт, т – 8,7
Довжина, м – 17,61
Ширина, м – 6,39
Висота борту, м – 2,3
Осадка, м – 0,7
Максимальна швидкість, вуз – 10
Дальність плавання, мор. миль – 200
Пасажиромісткість, чол. – 72
У ході дипломного проектування розроблено два варіанти проекту. Євген Снопік розробив проект судна з дизельним двигуном. Варіант Андрія Левченка у 2018 передбачає електричний двигун. Керівник проекту – директор Кораблебудівного інституту НУК, к.т.н., професор А.В. Бондаренко.
При формуванні завдання на проектування, серед іншого, передбачалося, що судна такого типу прийдуть на зміну застарілим теплоходам ОМ, що до цього дня ще працюють на деяких приміських лініях. Зокрема планувалося повернення маршрутів у дачні селища Сади 1, 2, 3, як однієї з послуг міського комунального підприємства (КП) для річкових перевезень.
Джерело: Миколаїв – місто корабелів.
ПІДТРИМАЙ РОБОТУ РЕДАКЦІЇ "МІЛІТАРНОГО"
Навіть разовий донат в 30 грн чи підписка на $1 допоможе нам працювати і розвиватися далі. Спонсоруй незалежне мілітарне медіа - отримуй достовірну інфу.