fbpx
Створення державного підприємства “Антонов” допомогло авіабудівникам вийти з кризи

Створення державного підприємства “Антонов” допомогло авіабудівникам вийти з кризи

Про це заявив віце-президент – директор філії ДП “Антонов” “Серійний завод “Антонов” Микола Подгребельний.

За його словами, після реорганізації КиАЗ “Авіант” (нині – “Серійний завод “Антонов”) шляхом приєднання до АНТК ім. Антонова (нині – ДП “Антонов”) середньомісячний обсяг виробництва виріс на 13%. “Зарплата в порівнянні з листопадом 2009 року зросла на 12%, боргів перед працівниками немає”, – підкреслив Подгребельний.

Також він говорить, що “Серійний завод “Антонов” отримав від головного підприємства близько 350 млн. грн. фінансової допомоги, спрямованої на посилення серійного виробництва літаків і виплату зарплати.

Подгребельний відмітив, що “до приєднання до держпідприємства “Антонов” завод знаходився в критичному стані. На 1 грудня 2009 р. загальна заборгованість “Авіанта” складала 1,48 млрд. грн.”.

В результаті фінансового оздоровлення авіабудівниками був виготовлений і зданий літак Ан-148, виконані зобов’язання заводу по кооперації з Воронежським акціонерним літакобудівним товариством, закуплені матеріали для подальшого виробництва серії лайнерів Ан-148.

За словами директора авіазаводу, в 2010 р. “Антонов” планує зібрати по три літаки Ан-148 і Ан-32, виготовити 15 комплектуючих для літаків, що збиратимуться росіянами у Воронежі, продовжити виробництво двох військово-транспортних літаків Ан-70, а також – приступити до виготовлення першого серійного літака Ан-158.

На сьогодні вже підготовлена комплексна програма технічного переозброєння авіапідприємства на 2010 – 2014 рр., яка дозволить збільшити його виробничі потужності для випуску 24 літаків в рік.

 

Левый Берег