Контрнаступ продовжується і він приносить свої результати. Проте поряд з результатами завжди є втрати та пошкодження техніки.
Не забуваємо за обслуговування надійних, потрібних, але не “вічних” БМП Bradley, кадрів з якими все більше і більше за час наступу ЗСУ. Ця техніка показує себе як найкраще на полі бою. Тому ми хочемо донести їх екіпажам поради щодо як найкращого обслуговування і ремонту Bradley, а також розуміння проблем, з якими можна стикнутись під час їх експлуатації.
Також ми зачепили тему ПТРК TOW, який вже теж медійно “показав себе”. Потреба у ПТРК серед Сил оборони величезна, вони показують себе все ще як ефективний засіб проти техніки ворога.
В цьому випуску перекладу журналу PS Magazine ви зможете дізнатись:
- Все про TOW – об’ємна стаття, в якій викладені всі “болячки” і проблемні місця TOW. Як його обслуговувати, на що треба звернути увагу в першу чергу.
- Невелика порада для того, щоб ваш TOW не люфтив і ракета трималась на цілі. Також невеликий бонус з порадою щодо безпечного транспортування АТ4.
- Димогенератор на Bradley і як його замінити.
- Холодна перевірка рівня трансмісійного мастила на Bradley
- Хомут глушника Bradley і коротка порада, чому треба тримати його затиснутим.
- Огляд діагностичної панелі башти та датчику боєприпасів.
- Як швидко і вчасно виправити несправність гармати М242 яка перестала стріляти. Коротка бонусна порада на цій же сторінці про те, як запобігти короткому замиканню в кабіні САУ серії М109
- Поради щодо обслуговування і розбирання гармати М242.
ПІДТРИМАЙ РОБОТУ РЕДАКЦІЇ "МІЛІТАРНОГО"
Навіть разовий донат в 30 грн чи підписка на $1 допоможе нам працювати і розвиватися далі. Спонсоруй незалежне мілітарне медіа - отримуй достовірну інфу.