fbpx
«Антонов» показав прогрес у будівництві Ан-178 для Перу

«Антонов» показав прогрес у будівництві Ан-178 для Перу

«Антонов» Авіабудування Авіація Ан-148/158/178 Латинська Америка ОПК Перу

У виробничому цеху ДП «АНТОНОВ» завершено стапельне складання відсіку вантажної підлоги літака Ан-178 для Перу.

Про це повідомляє пресслужба підприємства у Facebook.

Агрегат вже встановлено в стапель загального складання для проведення подальшого процесу робіт зі збирання.

Завершення стапельного складання відсіку вантажної підлоги літака дозволить продовжити роботи зі складання середньої частини фюзеляжу (Ф2).

стапельне складання відсіку вантажної підлоги літака Ан-178

Складання носової частини фюзеляжу (Ф1) на завершальній стадії. Раніше у виробничому цеху державного підприємства «Антонов» вже завершено складання частини силової підлоги – гермопанелі основної ніші шасі.

На початку лютого на підприємстві виконувались роботи зі складання основних складових частин фюзеляжу Ан-178 (носової частини Ф1, центральної частини Ф-2 та хвостової частини Ф3).

Літак Ан-178 із серійним номером 006 будується для Міністерства внутрішніх справ Республіки Перу в рамках угоди підписаної у 2019 року ДП «Спецтехноекспорт» та МВС Перу.

Державне підприємство “Антонов” поставить Ан-178 для Національної поліції Перу та здійснюватиме його обслуговування на період гарантійного терміну визначеного цим договором.

Ан-178 – середній транспортний літак, що призначений для доставки особового складу, озброєння і легкої військової техніки посадковим та парашутним способами, транспортування матеріальних засобів, пошти та інших вантажів “в навал” або в стандартній тарі та вантажів на піддонах загальною вантажопідйомністю до 18 т.

Близькомагістральний літак Ан-178

В умовах надзвичайних ситуацій Ан-178 може використовуватись для евакуації населення з зони стихійного лиха, транспортування поранених на стандартних ношах, десантування рятувальних команд.

«Антонов» Авіабудування Авіація Ан-148/158/178 Латинська Америка ОПК Перу