fbpx
GM Defense представив електричну версію ISV

GM Defense представив електричну версію ISV

GM Defense Автотехніка Позашляховик Світ США

GM Defense представив електричну версію легкої двовісної повнопривідної машини Infantry Squad Vehicle (ISV).

Про це пише WhichCar?

Американський виробник заявляє, що 90% комплектуючих використаних у концепті використані з комерційних автомобілів

Тактичний автомобіль отримав електромотор eCrate від GM потужністю 150 кВт та крутним моментом 360 Нм.

Електричний кросовер Bolt EUV

Даний двигун встановлюється у хетчбек Chevrolet Bolt та невеликий позашляховик Bolt EUV.

Живиться машина від літій-іонного акумулятора потужністю 60 кВт-год, що помістили у підлогу автомобіля.

У залежності від типу місцевості запас ходу електричного ISV складає від 110 до 240 км. При русі у звичайних умовах привід йде на задні колеса, а коли авто виїжджає на бездоріжжя вмикається повний привід.

Саме шасі як і для звичайної версії ISV з 2,8-літровим турбодизелем Duramax потужністю 186 к.с. і шестиступінчатою автоматичною коробкою передач, використано від комерційного пікапу Chevrolet Colorado ZR2 на платформі Chevy.

GM Defense's Infantry Squad Vehicle (ISV)

За конкурсом оборонного відомства США ISV має забезпечувати перевезення дев’яти бійців у повному спорядженні, а його транспортування зможе здійснюватися на зовнішній підвісці гелікоптерів UH-60 Black Hawk, а габарити дозволяти перевезення всередині CH-47 Chinook.

Компанія GM Defense отримала контракт на суму 214,3 млн доларів на поставку 649 легких двовісних повнопривідних машин ISV. Роботи з їх виготовлення мають завершити до червня 2028 року.


Блог по темі: Нова машина для американської піхоти


Спочатку планувалось поставити більше 1000 нових машин, але з низки причин кількість машин була зменшена.

GM Defense Автотехніка Позашляховик Світ США