fbpx
Розвідники викрали закриту інформацію Росавіації

Розвідники викрали закриту інформацію Росавіації

Авіація Війна з Росією ГУР МО Кібератака Росія Світ

В результаті успішної операції у кіберпросторі Головне управління розвідки викрало великий обсяг закритої інформації російського федерального агенства повітряного транспорту.

Про це повідомляє пресслужба розвідувального відомства.

В результаті взламу та проникнення у ворожі інформаційні системи даних спеціалісти ГУР добути великий обсяг закритих службових документів структурного підрозділу міністерства транспорту РФ ― “Федерального Агентства воздушного транспорта”.

Зазначене російське відомство відповідає за безпеку польотів та фіксує всі надзвичайні випадки під час використання російської авіації.

Серед отриманих закритих документів розвідники виявили архів щодобових звітів “Росавіації” зі всієї Росії за понад півторарічний період.

Аналіз документації свідчить ― сфера цивільної авіації в РФ перебуває на межі колапсу.

Деякі деталі взяті зі злитих документів:

  1. Упродовж січня 2023 року в цивільній авіації росії було зафіксовано 185 авіапригод. Близько третини кваліфіковано як інциденти різного рівня небезпеки. Лідером тут став російський ближньомагістральний літак “сухой superjet” ― 34 проблемні випадки.
  2. За перших 9 місяців 2023 року на росії задокументували 150 випадків технічних несправностей літаків. За аналогічний період 2022 року зафіксовано 50 таких інцидентів. Отже, зростання небезпеки польотів в росії зросло втричі.
  3. Найбільш проблемними місцями російської авіації залишаються двигуни та шасі, а також інші важливі елементи: гідросистеми, закрилки та програмне забезпечення.
  4. Держава-агресор росія має серйозні труднощі з обслуговуванням бортів із великим нальотом. Через брак потужностей та спеціалістів у москві намагаються переорієнтувати обслуговування літаків на Іран, де відповідні роботи здійснюють “кустарно” ― без відповідної сертифікації.
  5. Станом на березень 2022 року, росіяни мали близько 820 цивільних бортів іноземного виробництва. І якщо на той час лише до 10% із них пройшли через несертифікований ремонт із застосуванням неавтентичних запчастин, то нині через такий “сервіс” прогнали вже майже 70% авіапарку.
  6. Гострий дефіцит запчастин призвів до так званого “авіаканібалізму” на росії, коли одні літаки розбирають для ремонту інших. Згідно з оцінкою наявних даних до середини 2023 року в рф пустили на “донорство” понад 35% повітряних суден.
  7. Більшість радянських літаків Ан-2, станом на зараз, не можуть відірватись від землі, оскільки двигуни до них вироблялись у Польщі, але через санкції їхнє постачання припинене.
  8. Лише впродовж січня 2023 року серед 220 суден “Airbus”, що є в росії, зафіксовано 19 різних відмов. Зокрема, у в 9-ти літаках, які використовує “аерофлот”, зафіксовано 17 випадків задимлення.
  9. З 230 літаків “Boeing”, які використовуються в росії, зафіксовано 33 технічні відмови тих чи інших систем літака.
  10. Не витримав умов російської експлуатації кожен сьомий бразильський “Embraer”, а їх в рф налічується 21.

Ще у вересні 2022 року Міжнародна організація цивільної авіації (ICAO) позначила Росію червоним кольором, разом з Ліберією та Бутаном, що свідчить про вкрай високий ризик для безпеки польотів.

Аналіз характеру авіаційних інцидентів з отриманих документів вказує, що низка відмов, особливо пов’язаних з двигунами, шасі і механізацією крил, має системний характер.

Фото з місця екстреної посадки пасажирського літака в наслідок відмови систем, Новосибірськ, 12 вересня 2023 року.

Проблеми в цивільній авіації стали наслідком накладених на Росію санкцій через війну проти України. Найбільш болючими для РФ виявились заборона на постачання літаків і запчастин до них, повна відмова в технічному обслуговуванні, а також оновленні програмного забезпечення.

Розвідувальне відомство повідомляє, що Російський уряд намагається всіма способами приховати проблеми в сфері цивільної авіації.

Авіація Війна з Росією ГУР МО Кібератака Росія Світ