fbpx
В Індії презентують новий Ан-74

В Індії презентують новий Ан-74

«Антонов» Авіація Ан-72/74 Україна

У період з 11 до 15 лютого АНТК ім. О.К. Антонова взяв участь в міжнародній аерокосмічній виставці Aeroindia’2009, яка пройшла в місті Бангалоре, Індія. Вперше широкій авіаційній громадськості буде представлена програма нового багатоцільового морського патрульного літака Ан-74. В даний час цей варіант літака вивчається експертами МО Індії в рамках тендеру на постачання 6 літаків такого класу для ВМФ і Берегової охорони країни. Новий Ан-74 підготовлений для виконання з високою ефективністю широкого спектру військових завдань, у тому числі: повітряного і морського патрулювання; підтримка військових кораблів з можливістю протидії противникові; проведення пошуково-рятувальних операцій; електронною і радіо-розвідки; визначення забруднень морської поверхні.

При необхідності, він може бути легко переобладнаний для перевезення людей, евакуації хворих і поранених. Вантажна кабіна об’ємом 26 м3, високомеханізований люк-рампа і розвинені бортові вантажні пристрої дозволяють виконувати автономне вантаження-вивантаження і перевезення широкого спектру вантажів, а також її повітряне десантування.

Завдяки своїй унікальній конструкції Ан-74 може безпечно експлуатуватися з малопідготованих смуг (включаючи грунтові, галечні, засніжені і льодові). У режимі короткого зльоту і посадки він може перевозити до 6 т вантажів. Простота в обслуговуванні, наявність бортового вантажного устаткування забезпечують довгострокову роботу літака далеко від аеродромів.

Він увібрав в себе кращі якості попередніх літаків сімейства, які успішно несли службу у військових частинах різних країн. Вони активно застосовувалися в ході бойових дій, перевозили солдатів, війська спецпризначення, різні вантажі, у тому числі космічні апарати і допоміжне устаткування для них, евакуювали хворих і поранених, боролися з піратами, затримували браконьєрів, охороняли морські кордони, виявляли і брали участь в затриманні судів-порушників.

Від своїх попередників новий варіант Ан-74 відрізняється рядом значних удосконалень. На ньому реалізована концепція радикальної модернізації Ан-74, розроблена фахівцями «Антонов» в співдружності з партнерами, у тому числі з Франції, Німеччини і Швеції. Вона включає установку «скляної» кабіни, новітніх засобів пілотування, навігації і зв’язку. Крім того, змінам піддаються маршева силова установка і ВСУ, системи керування літаком і двигунами, паливна  і гідросистеми, і багато що інше. Для післяпродажної підтримки літака, його технічного обслуговування і ремонту будуть застосовані найсучасніші технології.

ДОВІДКА. АНТК ім. О.К. Антонова співпрацює з Індією більше 40 років. Літаки марки “Антонов” знайшли найширше вживання в цій країні із складними кліматичними умовами і багаточисельними високогірними аеродромами. Особливе місце серед них займають Ан-32. Вони здатні здійснювати польоти з висотних аеродромів (до 4500 м над рівнем моря) в умовах жаркого клімату (до +55°С), а також володіють рядом інших високих характеристик.

Починаючи з 1984 року до Індії було поставлено 118 цих літаків. Вони успішно виконують завдання, поставлені військовими і цивільними відомствами, авіакомпаніями. Хороші якості Ан-32 дозволили створити на його базі ряд модифікацій, у тому числі комерційний транспортний літак Ан-32Б і літак для гасіння лісових пожеж Ан-32П. Сьогодні «Антонов» спільно з індійськими підприємствами має намір працювати над модернізацією цих літаків. Добре зарекомендували себе в індійських ВПС і середні військово-транспортні літаки Ан-12. Постачання першій партії з семи машин було здійснене ще в 1961 р. Всього ж Індія купила 46 таких літаків, які знайшли широке вживання як для оборонних цілей країни, так і в системі цивільних повітряних перевезень. Фахівці «Антонов» надали індійським колегам велику допомогу в освоєнні експлуатації і обслуговування Ан-12. Враховуючи складні кліматичні умови країни, спочатку літакам Ан-12 був встановлений ресурс 25 тисяч льотних годинників, 8 тисяч посадок і 15 років служби. У подальші роки АНТК ім. О.К. Антонова спільно з технічними службами ВПС Індії провів великий об’єм дослідницьких робіт, проаналізував досвід експлуатації парку літаків Ан-12 в країнах з різним кліматом.У результаті були розроблені і упроваджені заходи, що дозволили збільшити термін служби машини до 30 років, що дало індійській стороні великий економічний ефект. В даний час “Антонов” пропонує військовим Індії значно підвищити рівень мобільності повітряних сил за рахунок прийняття на озброєння військово-транспортного літака нового покоління – Ан-70.

«Антонов» Авіація Ан-72/74 Україна