Вантажні літаки США отримають крилаті ракети
Управління стратегічного планування розвитку та експериментів (SDPE) Повітряних сил США уклало з Lockheed Martin контракт на підтримку наступного етапу кампанії по експериментах з піддонами, які зможуть нести крилаті ракети.
Про це повідомляє компанія Lockheed Martin
За контрактом Lockheed Martin має розробити піддони, які можуть нести боєприпаси. Це особливо актуально з огляду на скорочення парку стратегічних бомбардувальників.
У серпні представники AFLR уклали контракт з компанією Lockheed Martin на суму у 25 мільйонів доларів. За умовами угоди, підрядник представить перші зразки платформ для льотних випробувань у 2021 році.
Повідомляється, що нові платформи зможуть нести до 32 ракет AGM-158B JASSM-ER. Разом з тим, проєкт передбачає створення універсальної платформи, яка зможе нести не тільки ракети.
Метою програми є розширення функціоналу вантажних літаків ПС США. Розробка Lockheed Martin дозволить десантувати платформи з наступальним озброєнням, не потрапляючи в повітряний простір супротивника. Запуск зброї буде відбуватися в повітрі, коли літак виявиться на безпечній відстані.
Підкреслюється, що десантування таких платформ буде схоже зі звичайним десантуванням вантажів, і не буде зажати подальшої модернізації літаків.
Спочатку запуск зброї з десантованих платформ буде відбуватися за заздалегідь встановленим цілям, але вантажні літаки планують оснастити бортовими комп’ютерами, який дозволять операторам оновлювати інформацію про цілі.
CLEAVER
Нагадаємо, у вересні компанія протестувала працездатність системи. Неназваний літак Командування спеціальних операцій США здійснив десантування макета JASSM, а літак ПС США провів імітацію скидання за допомогою літака C-17.
Сюди ж можна віднести й експеримент AFRL, який провели в січні 2020 року. Тоді з борта MC-130J на полігоні скинули імітацію снарядів Cargo Launch Expendable Air Vehicles with Extended Range (CLEAVER).
У разі успіху, подібні системи дозволять компенсувати скорочення парку стратегічної авіації США. Крім того, можливість перетворювати транспортні літаки в носіїв наступального озброєння, може збільшити гнучкість в екстрених умовах.
Нагадаємо, ракети JASSM-ER, які використовуються в новій системі, мають максимальною дальністю в 980 км. Маса однієї ракети становить 1020 кг, що, наприклад, дозволяє нести бомбардувальнику B-52H 12 одиниць JASSM-ER, а B-1B – до 24 ракет.
ПІДТРИМАЙ РОБОТУ РЕДАКЦІЇ "МІЛІТАРНОГО"
Навіть разовий донат в 30 грн чи підписка на $1 допоможе нам працювати і розвиватися далі. Спонсоруй незалежне мілітарне медіа - отримуй достовірну інфу.